וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי צריך לקיים יחסי מין לעיני בקהאם ורוי קין, זה היה נוראי"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 21:45

שחקן עבר של מנצ'סטר יונייטד סיפר על טקס זובור משפיל שנאלץ לעבור בחדר ההלבשה לעיני הכוכבים הכי גדולים של המועדון: "מבוכה גדולה, מול כולם"

מערכת וואלה

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, דניאל נרדיילו, נזכר בחוויה "איומה" בתקופתו במועדון, שבה נאלץ להעמיד פנים שהוא מקיים יחסי מין עם אישה מול חברים לקבוצה שביניהם נכללו דיוויד בקהאם, רוי קין וריאן גיגס.

נרדיילו הצטרף לאקדמיה של יונייטד כשעבר מוולבס זמן קצר לאחר הזכייה המפורסמת של המועדון בטרבל בשנת 1999. הוא רשם רק ארבע הופעות במדי השדים האדומים במהלך שש השנים שלו במועדון, לפני ששוחרר בהעברה חופשית לברנסלי.

אבל למרות שלא היה שחקן הרכב, כיום, לכדורגלן העבר בן ה-40 יש כמה סיפורים לספר מהתקופה שלו בשורות יונייטד. בריאיון בפודקאסט Under The Cosh, נרדיילו נזכר בכמה אנקדוטות מימיו באקדמיה וטקסי הזובור השונים שנאלץ לעבור על ידי השחקנים הבכירים.

דניאל נרדיילו, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר. Clive Mason, GettyImages
היום הוא צוחק. נרדיילו/GettyImages, Clive Mason
דייויד בקהאם, ריאן גיגס, פול סקולס, רוי קין, מנצ'סטר יונייטד, 1999. Michael Steele, GettyImages
התעללות מסורתית. כוכבי יונייטד/GettyImages, Michael Steele

הוא סיפר למשל איך שחקן אחד נאלץ לשחק את "משחק הכף" עם מגן יונייטד דייוויד מיי, ובמסגרת המשחק כל שחקן הכניס כף לפיו וניסה להכות את השני בראשו ככל יכולתו. למרות זאת, בכל פעם שהשחקן שמול מיי התכופף קדימה וחיכה לתורו של מיי, ריאן גיגס היה מרמה אותו ומכה אותו חזק מאוד עם כפית אחרת.

אבל נרדיילו עבר טקס הרבה יותר משפיל. "המשימה שלי הייתה שהייתי צריך להעמיד פנים שאני מתעלס עם אישה על השולחן, לעיני כולם. כמה מאיתנו היו צריכים לעשות את זה. היית צריך לתאר את הבחורה... זה היה נורא... האם היא בלונדינית, ברונטית, האם יש לה חזה גדול, נכון? לא? איך אתה עושה את זה? מה אתה אומר לה? הייתי אדום ממבוכה, זה היה נורא". כשנשאל אם הלך על התנוחה המיסיונרית, נרדיילו הנבוך השיב: "100 אחוז".

לדבריו, "כולם היו מעורבים, כולל כוכבי העל, אלה היו גיגס ודיוויד מיי החבר'ה הראשיים שם, אבל יכולת לראות שם את קין ובקהאם, עמוק במשחק, ואתה אומר לעצמך 'אלוהים אדירים, אני חייב לעשות אהבה עם בחורה מול כל החבר'ה האלה'".

נרדיילו גם חשף שדווייט יורק היה זה שמארגן את מסיבות חג המולד וטען ששנה אחת כללה "ארבע או חמש חשפניות", אבל "כל חברי הקבוצה הראשונה לא היו שם, הם התרחקו מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully