וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא אמיתי? הג'וב הבא של כוכב העבר שחטף ורצח את אם ילדיו

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 12:51

בשיא הקריירה, היה מועמד השוער הברזילאי ברונו פרננדס למילאן וברצלונה. אלא שאז הוא הרג את חברתו לשעבר, ביתר את גופתה ונתן לכלביו לאכול. כעת, לאחר שהשתחרר מהכלא מוקדם מהצפוי ושב למגרשים, הוא מתכנן להפוך למאמן - או למאמן מנטלי

הסיפור של ברונו פרננדס הוא בלי ספק אחד המזוויעים שידע הכדורגל הברזילאי מאז ומעולם. בקיץ 2010 הואשם כי חטף ורצח את האקסית שלו, שחקנית הפורנו לשעבר אליזה סמודיו, שלפי דיווחים דרשה ממנו דמי מזונות על בנם המשותף, והיתה בהריון עם ילד נוסף. אם זה לא מספיק, הרי ששוער פלמנגו באותה תקופה ביתר את הגופה, ונתן לכלבי הרוטוויילר שלו לאכול אותה בתקווה להעלים ראיות. זה לא ממש עזר: לאחר משפט ממושך, נשלח ברונו ל-22 שנה בכלא בקיץ 2013, באשמת רצח, חטיפה והעלמת גופה.

שוער העבר, שניסה להתאבד פעמיים בזמן המעצר לפני תחילת המשפט, שוחרר לחופשי במפתיע בפברואר 2017, לאחר ששופט הצביע על טעות בתהליך הערעור בעניינו של ברונו. "קרה מה שקרה", אמר אז. "עשיתי טעות, טעות חמורה, אבל טעויות קורות ואני לא אדם רע. אנשים ניסו לקבור את החלומות שלי, אבל ביקשתי מאלוהים סליחה ואני רוצה להמשיך בקריירה שלי".

ואכן, הוא המשיך: בלית ברירה חתם במספר קבוצות חובבים, על רקע לא מעט מחאות בברזיל. לפי דיווחים, בקרוב הוא אמור להתמנות למאמנה של אתלטיקו קראיובה מהליגה החמישית, ולרדת לקווים בקיץ. בו בזמן, נטען כי שוער העבר מעוניין להפוך למאמן מנטלי, וכבר השיג רקע אקדמי בתחום.

ברונו בן ה-38 החל את הקריירה באתלטיקו מיניירו, ובמדי פלמנגו הפך לאחד השוערים הטובים בברזיל - כל כך טוב, שמילאן וברצלונה לטשו עיניים לכיוונו. אלא שאז הגיעה הפרשה הקשה, והשאר היסטוריה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully