וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי קראו לפיטורי פוטר, נאגלסמן כבר מועמד כמחליף

קהל הבלוז רתח אחרי ההפסד העשירי העונה בפרמיירליג שהוריד את קבוצתם מתחת לקו האדום והשוו בין הריאיונות של המאמן וטוכל: "איך הוא עוד במועדון?", וגם, השיאים השליליים תחתיו ועונת הבלהות בסטמפורד ברידג'

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

העונה המסויטת של צ'לסי התחילה תחת תומאס טוכל והמשיכה בהדרכתו של גראהם פוטר שהצטרף לבלוז מברייטון. מאז טוכל הספיק לעלות למקום הראשון עם באיירן מינכן, ברייטון נמצאת במקום השישי וצ'לסי רשמה אתמול (שבת) את הפסדה העשירי העונה בפרמיירליג עם 2:0 לאסטון וילה שהוריד אותה לחלק התחתון של הטבלה.

אוהדי צ'לסי זעמו לאחר הכסף הרב שנשפך במועדון ללא הבחנה, כאשר יש בקהל הלונדוני כאלה שמלכתחילה התרגזו על פיטוריו של טוכל. אתמול, לאחר המשחקים של צ'לסי ובאיירן מינכן, הם השוו בין תגובות המאמנים וקראו לפטר את פוטר ("איך הוא עוד במועדון?") לאחר שבסיום המשחק אמר: "הבחורים נתנו הכל", בעוד המאמן הגרמני אחרי ה-2:4 על בורוסיה דורטמונד אמר: "אנחנו צריכים להשתפר, זקוקים ליותר דומננטיות ולבצע פחות טעויות".

עוד בכדורגל אנגלי

המאמן האנגלי המשיך בריאיון סיכום המשחק וראה נקודות אור שעצבנו את הקהל בכחול: "הגול הראשון היה מאכזב, אבל אני לוקח דברים טובים מהמשחק. אנחנו צריכים לקבל את התוצאה ולא לרחם על עצמנו. יש לנו משחק חשוב בשלישי מול ליברפול וננסה לנצח בו".

עם ההפסד לאונאי אמרי ואסטון וילה, המאזן הביתי של פוטר על הקווים בסטמפורד ברידג' הוא הגרוע ביותר מבין חמשת המאמנים האחרונים עם ארבעה ניצחונות בלבד ו-36.4% אחוזי הצלחה. הקבוצה הלונדונית עומדת כרגע על מאזן שערים שלילי של 29 כיבושים מול 30 ספיגות, כאשר מספר השערים שצ'לסי הבקיעה העונה עד כה הוא השני הגרוע ביותר שלה בעידן הפרמיירליג נכון לנקודה זו של העונה.

באנגליה כבר החלו דיווחים על אופציית הפיטורים של פוטר, כאשר המועמד המוביל להחליפו כרגע הוא יוליאן נאגלסמן, המאמן אותו החליף תומאס טוכל בבאיירן מינכן.

יוליאן נאגלסמן, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יחליף את המחליף? נאגלסמן/רויטרס

בשלישי (22:00, ספורט1) צ'לסי תארח את ליברפול במשחק המאכזבות של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully