וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקר במעמד צד אחד: באיירן מינכן ניצחה 2:4 את דורטמונד וחזרה לפסגה

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 22:01

האלופה ניצחה בקלות את יריבתה המושבעת בבכורה של תומאס טוכל. אופמקאנו נהנה מטעות פטאלית של קובל, מולר (צמד) וקומאן הלמו בצהובים שחורים. ג'אן (בפנדל) ומאלן צימקו לקראת הסיום

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות, שבה היום (שבת) הבונדסליגה לפעילות עם המשחק הגדול מכולם - הקלאסיקר הגדול שבו באיירן מינכן ניצחה 2:4 את בורוסיה דורטמונד בבכורה של טוכל וחזרה על חשבונה לפסגה. עוד לפני כן לייפציג הושפלה בביתה מול מיינץ והתרחקה מהטופ 4. אוניון ברלין התבססה שם עם 0:3 ביתי על שטוטגרט

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
בכורה חלומית בבאיירן. טוכל/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4

רק במחזור הקודם נישלה דורטמונד את באיירן מינכן מהפסגה, מה שגרם בין היתר לפיטוריו של נגלסמן והביא למינויו של תומאס טוכל, שרשם את הבכורה שלו על הקווים של הבווארים דווקא מול האקסית. ספק אם גם טוכל האמין שהבכורה שלו תהיה כל כך קלה במשחק שהוכרע כבר בדקה ה-23 אחרי שמולר השלים צמד וקבע 0:3. המשחק הזה נפתח עם טעות איומה של קובל שאפשר לאופמקאנו לכבוש את הראשון (12) ומכאן ואילך זה היה משחק במעמד צד אחד. דורטמונד, שפיגרה 3:0 במחצית חטפה את הרביעי בדקה ה-50.

אמרה ג'אן בפנדל ומאלן עם שער בדקה ה-90 המתיקו מעט את הגלולה עבור דורטמונד, אבל זה היה מאוחר מדי ולא באמת ערער את ניצחונה הברור של המארחת. באיירן חוזרת כאמור לפסגה עם קלאסיקר תשיעי שבו היא לא מפסידה. דורטמונד תצטרך לאסוף את השברים כאשר כבר בעוד ארבעה ימים מצפה לה משחק קשה מול לייפציג בגביע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מתייס דה ליכט באיירן מינכן עם תומאס מולר חוגג. רויטרס
במעמד צד אחד. דה ליכט ומולר חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 12: גול! באיירן מינכן עלתה ל-0:1 אחרי טעות איומה של גרגור קובל שוער דורטמונד שניסה לעצור כדור פשוט של דאיו אופמקאנו, אבל אפשר לו לעבור לו מתחת לרגל ולהתגלגל לתוך הרשת. איזו טעות של השוער.

דקה 17: גול! הבליץ של באיירן מינכן נמשך עם ה-0:2. דה ליכט נותר חופשי לכדור קרן ונגח, תומאס מולר הגיח מאחור כדי לדחוק פנימה את השני. דורטמונד בהלם.

דקה 23: גול! וזה כבר 0:3 לבאיירן מינכן, שמתעללת ביריבה הגדולה בדרך חזרה למקום הראשון. לירוי סאנה סובב כדור לפינה, קובל רק הדף לעבר מולר ששוב נותר לא מכוסה ובעט את הריבאונד פנימה.

דקה 50: גול! באיירן מינכן המשיכה את הכתישה שלה גם אחרי ההפסקה ועלתה ל-0:4 משער של קומאן, שקיבל כדור נהדר מסאנה ומקרוב בעט לרשת.

דקה 72: גול! בורוסיה דורטמונד השיגה שער ניחומים אחרי שגנאברי הכשיל ברחבה את בלינגהאם. אמרה ג'אן בעט מהנקודה הלבנה פנימה וקבע 4:1.

דקה 90: גול! בורוסיה דורטמונד השיגה את ה-4:2 משער של מאלן, שקיבל כדור מגריירו ובעט לפינה הרחוקה. מוקוקו שהיה בנבדל הטעה את זומר, אבל השער אושר.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג מחמיץ. Martin Rose, GettyImages
איזו מפלה. טימו ורנר/GettyImages, Martin Rose

ר.ב. לייפציג - מיינץ 3:0

פגרת הנבחרות באה בזמן ללייפציג, שספרה שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל אותו 7:0 משפיל מול מנצ'סטר סיטי. היא קיוותה להתאושש עם משחק נוח על הנייר, אבל חטפה מפלה נוספת ורחוקה כבר ארבע נקודות מהטופ 4. מרקוס אינגבארטסן שחקן נבחרת דנמרק פתח את הסכר (9). לודביק אז'ורקה הצרפתי הכפיל (57) ודומיניק קור קינח (67). מיינץ נכנסה חזק למאבק על כרטיס לאירופה בגלל הניצחון המרשים הזה, לייפציג ממשיכה בצניחה.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. רויטרס
אוהבים לשחק מול שטוטגרט. שחקני אוניון ברלין/רויטרס

אוניון ברלין - שטוטגרט 0:3

הפתעת העונה קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על איינטרכט פרנקפורט רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות והיום עשתה ניצחון גדול שביסס אותה במקום השלישי והרחיק אותה מלייפציג החמישית שהפסידה למיינץ. שרלדו בקר המצוין פתח את החגיגה (51), קווין ברנס (65) והארגוצ'י (עצמי, 68) קברו את המארחים. שטוטגרט עם משחק חמישי ללא ניצחון במקום האחרון אומנם, אבל רחוקה רק 2 נקודות מהופנהיים שמעל הקו האדום כך שהעונה ממש לא אבודה מבחינתה.

משחקים נוספים:

פרייבורג - הרטה ברלין 1:1
לפרייבורג: וינצ'נסו גריפו (52), להרטה: ג'סיק נגאנקם (77)

וולפסבורג - אוגסבורג 2:2
לוולפסבורג: לוקה ואלדשמידט (85), פליקס נמצ'ה (90+6), לאוגסבורג: מקסימיליאן ארנולד (2, עצמי), מרגים ברישה (32)

שאלקה - באייר לברקוזן 3:0
ללברקוזן: ג'רמי פרימפונג (50), פלוריאן וירץ (61), סרדר אזמון (90)

משחקי יום ראשון בגרמניה

פ.צ. קלן - בורוסיה מנשנגלדבאך
ורדר ברמן - הופנהיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully