וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה החמיא לז'סוס: "לקח את ההזדמנות בשתי ידיים"

מאמן ארסנל רשם שיא ניצחונות רצופים אצל התותחנים ב-1:4 על לידס, הברזילאי הבהיר: "אני לא חושב על שערים, אני חושב על נקודות". גם טרוסאר זכה למחמאות מהספרדי והמספרים מההצלחה של מוליכת הטבלה העונה

תקציר: ארסנל - לידס יונייטד 1:4/ספורט1

ארסנל קיבלה הערב (שבת) השראה מהניצחון 1:4 של מנצ'סטר סיטי על ליברפול, ניצחה בתוצאה זהה את לידס והגדילה מחדש את הפער מהתכולים בפסגה ל-8 נקודות. מיקל ארטטה קיבל בחזרה להרכב את גבריאל ז'סוס, עם הופעה ראשונה ב-11 של הברזילאי בליגה מאז חודש נובמבר, וזכה ממנו לצמד שערים במשחק נפלא שלו.

זה היה הניצחון השביעי ברציפות של התותחנים במאבק האליפות, במה שהפך לרצף הניצחונות הטוב ביותר של המוליכה תחת המאמן הספרדי. זה גם היה המשחק ה-27 מתוך 29 המשחקים שארסנל שיחקה העונה, בה היא כבשה - יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.

עוד בכדורגל אנגלי

גבריאל ז'סוס לצד מרטין אודגור ארסנל. רויטרס
חזר להרכב והבריק. ז'סוס ואודגור/רויטרס

ז'סוס התראיין בסיום המשחק והחמיא לחבריו על העזרה בהבקעת השערים: "כולם שיחקו טוב מאוד, אז ברור שזה קל לחזור לשחק עם שחקנים כאלה. הקבוצה משחקת כדורגל נהדר. אני כאן כדי ללמוד ולנסות לסייע, לכבוש בכל משחק. הכי חשוב אלו שלושת הנקודות שהשגנו. אני צריך להיות רגוע, כולנו צריכים, ולהמשיך ככה עד הסוף. הפנדל? אני תמיד בועט. צחקתי עם זינצ'נקו אתמול כשהתאמנו על בעיטות מהנקודה הלבנה, הראיתי לו בעיטות שלי, אז הייתי רגוע. אני לא חושב על שערים, אני חושב על נקודות".

השער הרביעי של ארסנל נכבש על ידי גרניט ג'אקה, קפטן התותחנים, במה שהפך אותו לשחקן החמישי של מוליכת הפרמיירליג שכובש לפחות חמישה שערים העונה. בכך, השוויצרי הצטרף לז'סוס, מרטין אודגור, גבריאל מרטינלי ובוקאיו סאקה.

ארטטה סיכם את הניצחון השביעי ברצף והמשך המאבק מול מנצ'סטר סיטי על האליפות: "אנחנו שולטים במה שאנחנו יכולים לשלוט. אחרי פגרת הנבחרות היו כמה סיטואציות לא טובות לנהל עם פציעות, אבל כולם רצו להיות מעורבים במשחק. אנחנו נהיה זקוקים לכולם, היו הרבה פציעות לטווח ארוך וכעת נצטרך למצוא את הדרך לשמור על היתרון שלנו עד הסוף".

המאמן החמיא לז'סוס וטרוסאר על עוד הופעה נהדרת: "מה שטרוסאר עושה זה מעבר לחלומות שלנו ביום שהחתמנו אותו. ז'סוס? כולנו מאושרים בשבילו. מחאנו לו כפיים והגיע לו ההזדמנות לחזור להרכב. הוא לקח את זה בשתי ידיים".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. GettyImages
ממשיך לשבור שיאים ולפרגן. ארטטה/GettyImages

במחזור הבא (9.4) ארסנל תצא למשחק חוץ קשה באנפילד מול ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully