וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "מבואסים, מתסכל שלא הצלחנו להוציא לפחות נקודה"

פולהאם רשמה הפסד רביעי ברציפות, שחקן הכנף סיכם: "היינו ערוכים ללחץ של בורנמות', לא יודע מה קרה. שמח שהצלחתי לחזור טוב מהנבחרת"

מנור סולומון אחרי ההפסד של פולהאם לבורנמות'/ספורט1

פגרת הנבחרות לא סייעה ופולהאם לא הצליחה להתאושש הערב (שבת) מהמומנטום השלילי. הקוטג'רז נכנעו 2:1 לבורנמות' במה שהיה ההפסד הרביעי שלהם ברציפות בכל המסגרות.

מנור סולומון שיחק 90 דקות והיה מעורב בשער היתרון של פולהאם, שלא החזיק מעמד. בסיום הוא אמר לספורט1: "אנחנו מבואסים מאוד. פתחנו מצוין, היינו יותר טובים, הובלנו ויכולנו להגדיל את התוצאה. במחצית השניה ידענו שהם ילחצו ויפתחו חזק, היינו ערוכים לזה ואני לא יודע להסביר מה קרה. הם השוו, לחצו והיו עדיפים במחצית השנייה. מתסכל שלא הצלחנו להוציא לפחות נקודה".

שחקן הכנף התייחס לחסרונם הערב של אלכסנדר מיטרוביץ' ו-וויליאן: "שניהם שחקנים מאוד חשובים, מיטרוביץ' גם לא יהיה כמה משחקים וזה חיסרון מאוד משמעותי. אבל יש לנו סגל מספיק עמוק בשביל להיות טובים גם בלעדיהם".

על המעבר מנבחרת ישראל לפרמיירליג, אמר סולומון: "זה קשה פיזית ומנטלית. אחרי שני משחקים של 90 דקות בנבחרת קשה להגיע למשחק פרמיירליג ולהיות 100 אחוז, אבל כמקצוען צריך לדעת לעשות את זה. אני שמח שעשיתי את זה, אבל מאוכזב שלא הצלחנו לעשות תוצאה יותר טובה".

מנור סולומון שחקן פולהאם לפני אדם סמית' שחקן בורנמות'. Michael Steele, GettyImages
סולומון הערב בדין קורט/GettyImages, Michael Steele

בשבוע הבא פולהאם תחזור לקרייבן קוטג' ותארח את ווסטהאם לדרבי לונדוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully