וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים להפועל באר שבע: סק ופיירו נעדרו מאימון מכבי חיפה

30.3.2023 / 17:40

הבלם והחלוץ טרם חזרו ממשחקי הנבחרות ויעמדו לרשות ברק בכר רק באימון המסכם. שון גולדברג התאמן, אך החלטה לגבי כשירותו תתקבל בהמשך

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

יומיים לפני משחק העונה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע (שבת, 20:00), הירוקים עדיין ממתינים לחזרתם של שני הזרים עבדולאי סק ופרנזי פיירו ומקווים לבשורות טובות מכיוונו של הבלם שון גולדברג.

באשר לצמד הזרים, שניהם נטלו חלק במשחקי נבחרותיהם בימים האחרונים ולכן לא לקחו הערב (חמישי) חלק באימון הקבוצה. לא מדובר באיחור או בהפרת משמעת מצדם, הסיבה לאי הגעתם היא העובדה שפיירו והאיטי שיחקו רק בלילה שבין שלישי לרביעי ועבדולאי סק רשם 90 דקות בשלישי בערב במוזמביק כאשר סנגל ניצחה 0:1 ועלתה לאליפות אפריקה והגעתם חזרה ארצה התעכבה. השניים בכל מקרה צפויים לשוב לאימון המסכם מחר והתכנון הוא לפתוח עם שניהם בהרכב, על אף שהם אמורים לקיים אימון אחד בלבד לפני משחק העונה.

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ההחלטה לגביו תתקבל לאחר האימון המסכם. גולדברג/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד לקראת משחק העונה

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי שכן התייצב לאימון ובתחילתו גם עלה לכר הדשא זהו הבלם שון גולדברג, שבחודש האחרון סובל מפציעה שגם הובילה לשחרורו ממשחקי נבחרת ישראל. גולדברג התאמן כרגיל בתחילת האימון, בדקות שבהן מורשים כלי התקשורת לצפות בו, אבל בכל מקרה ההערכה לגביו תתקבל ביממה הקרובה. אם גולדברג לא יתלונן על כאבים או אי רגישות, הוא ינסה לקחת חלק גם מחר באימון המסכם.

כזכור, דילן בטובינסיקה המורחק לא יוכל לשחק נגד הפועל באר שבע בשבת ולכן במכבי חיפה תולים תקוות בשון גולדברג. אם הוא לא יהיה כשיר בזמן למפגש, צפוי להמשיך בהרכב רמי גרשון לצדו של סק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully