וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "היו לי הצעות בעבר ויש כאלה גם היום, לא מכחיש"

30.3.2023 / 17:00

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע והדגיש את ההתעסקות בו סביב הדיווחים על הכוכב האדום בלגרד: "כל מה שהיה ויהיה מעודכן אצל יעקב שחר, יש סוכן שמתעסק בדבר הזה. מכוונים לנצח ולהביא אליפות שלישית". שרי: "מקווה שהמאמן יישאר"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

ליגת העל תשוב לפעילות בסוף השבוע הקרוב עם משחק גדול בפלייאוף העליון: מכבי חיפה תארח ביום שבת (20:00) את הפועל באר שבע, כשניצחון שלה יגדיל את הפער בפסגת הטבלה לשבע נקודות ויקרב אותה מאוד לאליפות שלישית ברציפות.

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, על רקע השמועות הבלתי פוסקות על מעבר אפשרי של ברק בכר לכוכב האדום בלגרד.

חדשות מכבי חיפה

"אם ברק בכר יעזוב, קרסטאיץ' מועמד למכבי חיפה"
אותו מחזור, אותו מקום, אותן קבוצות: אוראל גרינפלד יעשה תיקון?
עלי מוחמד ערך אימון מלא, גולדברג עדיין בספק גדול לבאר שבע

צ'ארון שרי, ברק בכר, מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
מתמקד במשחק ולא בדיווחים על הכוכב האדום. בכר/מערכת וואלה, שלמה וייס

ברק בכר פתח עם הדיווחים על החתימה כמאמן בכוכב האדום בלגרד: "אני מבין שזה מעסיק את התקשורת וזה טבעי. עשינו הישג מדהים בהעפלה לליגת האלופות. היו הצעות לי ולשחקנים. היו בעבר ויש היום. יש סוכן שמתעסק בדבר הזה, ויש אותי שמתעסק בהצלחה של מכבי חיפה. אני רק רוצה לציין שכל מה שהיה ויהיה מעודכן אצל יעקב שחר, בזה אני סוגר את הסיפור הזה, כי בשבת יש משחק חשוב. הדבר הכי חשוב לי זה לגרום לקהל לגאווה, להנות מהכדורגל. שום דבר אחר לא מעניין".

המאמן גם נשאל כיצד הגיבו שחקניו לפרסומים על מועמדותו לכוכב האדום: "עוד לא דיברתי עם כולם כי לא כולם הגיעו, יש שחקנים שעוד בדרך חזרה ממשחקי הנבחרות ואחר כך אדבר איתם על המצב בצורה הכי אמיתית. לא מסתירים את המצב".

לקראת הפועל באר שבע: "אני מכוון לנצח את משחק העונה ולהוביל את מכבי חיפה לאליפות שלישית. זה מגיע לאוהדים וצריך להפסיק להתעסק בי. גם אם ננצח בשבת, וזו השאיפה, נשארו עוד מספיק משחקים, ומשחקים קשים, אז שום דבר לא ייסגר, אבל ברור שניצחון ייתן לנו תנופה אדירה להמשך. במשחק הקודם נגדנו בחיפה הם היו יותר טובים ואנחנו יודעים שיכולת כזו שוב לא תספיק. ניצחון זה חשוב, אבל לא פחות חשוב שנעשה את מה שעשינו במשחקים האחרונים - אני מרגיש שהשחקנים חוזרים לחדות ולטירוף שהיו".

השחקנים הרבים שרק חזרו ממשחקי הנבחרות: "אנחנו נחכה שיגיעו כולם כדי לדבר איתם ולבדוק אותם, כל שחקן צריך להגיד לנו אם הוא מרגיש במאת האחוזים ואני אוהב ששחקנים אומרים את האמת. עלי כבר מתאמן רגיל והכל בסדר, אחרי שני האימונים הבאים נהיה יותר חכמים לגבי אחרים".

עוד בוואלה!

"צריך להתעסק במאבק האליפות": מכבי חיפה מצפה לפוקוס מבכר

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לראות את בכר ממשיך בעונה הבאה. שרי/מאור אלקסלסי

שרי הגיב על הדיווחים של בכר לסרביה: "אני מקווה שבכר יישאר, אבל אנחנו לא יכולים לעשות לגבי זה משהו. אנחנו מתעסקים רק במשחק הקרוב. אנחנו רוצים להמשיך את הכושר הטוב שהיה לפני הפגרה. אנחנו מבינים את הסיטואציה עם בכר, אבל זה לא בשליטתנו".

שרי הגיב על הדיווחים של בכר לסרביה: "אני מקווה שבכר יישאר, אבל אנחנו לא יכולים לעשות לגבי זה משהו. אנחנו מתעסקים רק במשחק הקרוב. אנחנו רוצים להמשיך את הכושר הטוב שהיה לפני הפגרה. אנחנו מבינים את הסיטואציה עם בכר, אבל זה לא שליטתנו".

"אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה ביחד, כקבוצה. לא מתכוננים בצורה אחרת בגלל סגנון המשחק האגרסיבי של באר שבע. לא מדברים על דברים כאלה באימונים. לא היינו טובים לפני חודשיים, והיום אנחנו במקום טוב יותר. נקווה לתת הופעה טובה במשחק חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully