וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק עלה עם סנגל לאליפות אפריקה, בכורה למוחמד קמארה בליבריה

בלם מכבי חיפה השלים 90 דקות ב-0:1 בחוץ על מוזמביק ונבחרתו נותרה מושלמת במוקדמות, חלוץ הפועל חיפה היה שותף להפסד 2:1 לדרום אפריקה

שערו של עבדולאי סק נגד הפועל ירושלים/ספורט1

עבדולאי סק השלים הערב (שלישי) עוד 90 דקות טובות במרכז ההגנה של נבחרת סנגל וסייע לה להבטיח את מקומה באליפות אפריקה עם ניצחון חוץ 0:1 על מוזמביק. בלם מכבי חיפה המשיך לשתף פעולה עם קאלידו קוליבאלי מצ'לסי, כפי שהיה ב-1:5 על אותה מוזמביק לפני ארבעה ימים, ואת שער הניצחון הבקיע בולאי דיה בדקה ה-18, אחרי בישול של סאדיו מאנה. סנגל עם מאזן מושלם של 12 נקודות והצטרפה למרוקו, אלג'יריה והמארחת חוף השנהב שכבר עלו לטורניר שייערך בינואר-פברואר 2024.

מוחמד קמארה, שחקנה של הפועל חיפה, ערך הופעת בכורה במדי נבחרת ליבריה שהפסידה 2:1 בבירה מונרוביה לדרום אפריקה שהעפילה גם היא לטורניר הגמר. קמארה הוחלף בדקה ה-73.

טימותי אוואני (90 דקות) פתח בהרכב של נבחרת אוגנדה במשחק החוץ מול טנזניה, שנעצר בדקה ה-38 בגלל הפסקת חשמל באצטדיון וחודש בהמשך. אוגנדה השיגה ניצחון בכורה בקמפיין עם 0:1 משער של רוג'רס מאטו בתוספת הזמן.

בולאי דיה שחקן נבחרת סנגל חוגג שער. JOHN WESSELS/AFP, GettyImages
חתום על שער הניצחון של סנגל. בולאי דיה/GettyImages, JOHN WESSELS/AFP

הפתעה גדולה הייתה במשחק שנערך ביוהנסבורג, שם נמיביה התגברה על היעדר מגרש ביתי וניצחה 1:2 את קמרון. נשיא ההתאחדות סמואל אטו לא אהב את ההופעה ב-1:1 הביתי מול אותה יריבה, והפעם ראה את שחקניו מפשלים אף יותר ומאבדים את ראשות בית ג'. זה לא אמור למנוע משתי הנבחרות לעלות יחד לאליפות היבשתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully