וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ישראלים רוצים לראות את זהבי ודאבור בנבחרת ישראל?

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 12:55

סקר של חברת הספורט-טק 365scores על רקע תחילת קמפיין הנבחרת קובע: 37 אחוז רוצים לראות את כוכב מכבי תל אביב שב למדים הלאומיים, 21 אחוז מתגעגעים לחלוץ הופנהיים. ומה לגבי סיכויי ההעפלה ליורו?

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

על רקע תחילת קמפיין יורו 2024 של נבחרת ישראל, נראה שהאוהדים הישראלים מתגעגעים למונס דאבור. על פי סקר של חברת הספורט-טק 365scores שנערך ביממה האחרונה ובו לקחו חלק כ-13 אלף אוהדים ישראלים, מתברר כי אחד מכל חמישה אוהדי כדורגל בישראל חושב שחלוץ הופנהיים חסר לנבחרת בקמפיין הנוכחי. 37 אחוז רוצים לראות את ערן זהבי חוזר למדים התכולים, 18 אחוז מרגישים בחסרונו של דיא סבע ו-17 אחוז מהאוהדים רוצים את עומר אצילי.

אשר לשאלה לאיזה ציון ראויה הנבחרת של אלון חזן על פתיחת הקמפיין, מחצית מהישראלים השיבו "גרוע", ואילו רק שלושה אחוזים חושבים שיכולת הנבחרת היא "טובה מאוד". כמו כן, 55 אחוז מהישראלים חושבים שלא יזכו לראות את הנבחרת מעפילה לאליפות אירופה, בעוד 45 אחוז הנותרים מאמינים שהחלום עוד אפשרי.

ערן זהבי, מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
איפה נבחרת ישראל היתה נראית עם שניהם ביחד? זהבי ודאבור/קובי אליהו

עוד בנבחרת ישראל

עוד בוואלה!

בהתאחדות מעריכים: סיכוי קלוש שערן זהבי יחזור לנבחרת ישראל

לכתבה המלאה

הפלטפורמה של 365scores, שפותחה בישראל ופועלת גלובלית עם מעל ל-30 שפות שונות, מכילה כ-20 מיליון משתמשים ברחבי העולם (מתוכם כ-600,000 בישראל) ומאפשרת להם ליצור בעצמם ערוץ ספורט מותאם אישית ולקבל עדכונים בזמן אמת אודות משחקים וענפי ספורט. החברה מציעה את שירותיה באמצעות אתר האינטרנט שלה, תוסף לדפדפן כרום וכמובן, אפליקציה סלולרית למשתמשי iOS ואנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully