וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת הגנו על דסה וסולומון: "לא מוותרים על הקמפיין"

29.3.2023 / 6:58

שני הכוכבים התקשו בשוויץ והנבחרת ספגה 3:0 ובמאזנה נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים במוקדמות היורו, אך חבריהם תמכו. מחמאות לגלזר ולוויטור

כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

1. תחושות קשות בנבחרת ישראל אחרי ההפסד אמש (שלישי) 3:0 לשוויץ בז'נבה. בנבחרת התאכזבו מהתוצאה, אך עוד יותר מהיכולת במחצית השנייה ובייחוד מהדקות הראשונות בחצי השני שאז למעשה שוויץ גמרה סיפור תוך שלוש דקות. "זה לא מתאים להיות חסרי ריכוז ברמות האלה", אמר שחקן בנבחרת, "אחרי מחצית ראשונה שבאמת השקענו, הכל עלינו למחצית השנייה רכים ושילמנו על זה ביוקר".

בנבחרת מסכמים שני משחקים ראשונים מאכזבים מאוד. אמנם בנבחרת מלכתחילה הבינו שהסיכויים להוציא נקודות בשוויץ נמוכים, אבל האכזבה הגדולה מה-1:1 בבלומפילד נגד קוסובו עדיין מורגשת ועושה את שלה. "כדי לעלות אנחנו חייבים לנצח במפגשים הפנימיים מול קוסובו ורומניה", אמר גורם בנבחרת, "אף אחד פה לא מוותר על הקמפיין, זו רק ההתחלה ואנחנו נילחם עד הסוף על המקום ביורו".

מיגל ויטור, שחקן נבחרת ישראל. Eurasia Sport Images, GettyImages
נקודת האור בנבחרת בפתיחת הקמפיין. מיגל ויטור/GettyImages, Eurasia Sport Images

מי שזכה למחמאות גדולות היה מיגל ויטור שהציג שני משחקים מצויינים, בניגוד לשאר חבריו להגנה שלא היו במיטבם. גם השוער עומרי גלזר זכה למחמאות, למרות שספג שלושה שערים והוא צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט להיות השוער הראשון לאורך הקמפיין הנוכחי.

מנגד, מי שאכזבו אולי יותר מכולם היו מנור סלומון שהתקשה לשחזר את הפעולות שעושה בפולהאם האנגלית ואלי דסה שירצה לשכוח את שני המשחקים. בחדר ההלבשה הגנו על השניים: "מנור עוד ייתן הרבה מאוד לנבחרת, גם בקמפיין הזה", אמר אחד מחבריו לחדר ההלבשה, "אנחנו יודעים שהארץ נכנסים למרה שחורה, אבל אנחנו סומכים על עצמנו שבהתכנסויות הבאות התוצאות יהיו הפוכות".

שחקן נבחרת ישראל, דורון ליידנר, מול שחקן נבחרת שוויץ, סדריק איטן. רויטרס
מי ישחק עם איזו נבחרת בקיץ? ליידנר/רויטרס

2. ההתכנסות הבאה של הנבחרת תהיה לקראת המשחקים מול בלארוס ואנדורה בחודש יוני, בהם ברור לכל שאסור לאבד נקודות כלל. המשחקים שיערכו ב-16 וב-19 ביוני גורמים לכאב ראש אצל ראשי הנבחרת ואצל ראשי ההתאחדות בכלל, מכיוון שאלו ייערכו כמעט במקביל למשחקי הנבחרת הצעירה שכבר תהיה בגאורגיה לקראת פתיחת אליפות אירופה עד גיל 21 ב-22 ביוני.

בנבחרת יצטרכו להחליט האם הם סוחטים שחקנים דוגמת ליאל עבדה, חמודי כנעאן, עדן קארצב, דורון ליידנר, דניאל פרץ ואחרים שיכולים לשחק בנבחרת הצעירה כיום אף אחראים לקמפיין העלייה, או שמא ממקדים אותם רק באחת מהנבחרות. בנוסף אליהם, שחקנים דוגמת עידן טוקלמטי, סתיו למקין, רוי רביבו ובראש אוסקר גלוך יכולים לקחת חלק גם במונדיאליטו שייפתח ב-20 במאי ובהתאחדות יצטרכו לקבל החלטה האם גלוך, למשל, ישחק בשלוש מסגרות שונות.

המשחקים הבאים של נבחרת ישראל במוקדמות היורו

16.6, בלארוס - ישראל
19.6, ישראל - אנדורה

9.9, רומניה - ישראל
12.9, ישראל - בלארוס

12.10, ישראל - שוויץ
15.10, קוסובו - ישראל

18.11, ישראל - רומניה
21.11, אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully