וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "עוד לא התיישבנו על הכסא וכבר ספגנו עוד שני שערים"

מאמן נבחרת ישראל אחרי התבוסה בשוויץ: "זו יריבה ברמה הרבה יותר גבוהה מכל האחרות". סולומון: "אף נבחרת לא תיקח פה נקודות"

מחזור 2הסתיים28/03/2023
שוויץ
  • ורגאס (39)
  • אמדוני (47)
  • וידמר (52)
0
    נבחרת ישראל

    נבחרת ישראל הובסה הערב (שלישי) 3:0 על ידי נבחרת שוויץ בחוץ וסיימה את שני המחזורים הראשונים במוקדמות יורו 2024 עם נקודה מתוך שש. החדשה הטובה הגיעה ממגרש אחר, כשקוסובו הסתפקה ב-1:1 בלבד נגד אנדורה בביתה ואיבדה שתי נקודות יקרות במסגרת המאבק על המקום השני ששווה כרטיס לאליפות אירופה בגרמניה בעוד כ-15 חודשים.

    שחקן נבחרת ישראל, נטע לביא, ליד שחקן נבחרת שוויץ, גרניט ג'אקה. רויטרס
    ישראל לא היוותה יריב הערב/רויטרס

    המאמן אלון חזן אמר בסיעום: "זה היה קל מדי. שוויץ נבחרת איכותית, כולם ראו את האיכות שלהם. היא בדרג הרבה יותר גבוה מהאחרות בבית הזה. ריפיון של דקה או שתיים ואתה סופג ברמות האלה. השחקנים שנכנסו, גם שגיב וגם אוסקר ניסו לעשות דברים, אבל מול יריבה כזו זה קשה".

    חזן המשיך: "אני לא נקי מטעויות. המערך היה בסדר גמור, במחצית הראשונה שוויץ התקשתה להגיע למצבים. במחצית השנייה חיפשנו לפתוח בשקט, אבל עוד לא התיישבנו על הכיסא וספגנו שני שערים. אם עשיתי טעות אהיה הראשון להודות בזה".

    על מנור סולומון: "החלק החזק שלנו זה המהירות. אם אנחנו לא מצליחים להביא לידי ביטוי את זה זאת בעיה. השוויצרים יודעים שהוא שחקן מרכזי אצלנו. למנור צריך לספק יותר את הכדורים. הם עשו לחץ גבוה, קשה לעשות במרחק של 50 מטרים מהשער מהלך כזה. כל פעם הם סגרו אותו נהדר".

    על התיקו בין קוסובו לאנדורה: "אני לא שמח על שום דבר אחר חוץ ממה שאנחנו עושים
    , אני לא יכול לשמוח כשאני מפסיד 3:0. אתם רואים כמה הבית קשה".

    שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר, מול שחקן נבחרת שוויץ, רנאטו שטפן. רויטרס
    גלזר ספג שלושה שערים, אבל הציל מתבוסה יותר גדולה/רויטרס

    מנור סולומון שלא הצליח לבוא לידי ביטוי הערב, אמר: "הדברים לא הסתדרו. פתחנו את המשחק לא רע, עד הגול הראשון שהם הבקיעו עמדנו טוב. הם ניצחו בצדק, זה היה יכול להיגמר גבוה יותר. זאת רק תחילת הדרך. שום נבחרת אחרת לא תיקח נקודות בשוויץ. ניקח את הנקודות ממקומות אחרים. זאת רמה גבוהה מאוד באירופה. בכל קמפיין יש את המשחקים מול הנבחרות האלה. בהזדמנויות שהיו לנו לא היינו מדוייקים - כל פעם היה פס שהיה חזק מדי או בעיטה לא מדויקת. יהיה קשה אם נמשיך לספוג ככה. נעבוד על הדברים שאנחנו לא עושים טוב. יודעים שיספידו אותנו, אבל מבטיח שהסיפור לא גמור. נתחרה עד הסוף על המקום השני".

    על התיקו של אנדורה בקוסובו אמר סולומון: "שמחים על התוצאה, אבל מאוכזבים מעצמנו. אם נשיג את הנקודות מול השאר, במקומות שצריך להיות טובים, אנחנו נצטרך לקחת 6 נקודות מכל נבחרת".

    עומרי גלזר שמנע כמה ספיגות ורשם משחק טוב מבחינה אישית: "ידענו שזה משחק קשה מאוד וידעתי שתהיה לי עבודה. שוויץ מדהימה, נבחרת מהטופ העולמי. מבחינה אישית אני שמח לקבל את ההזדמנות ואני יודע שאני צריך לקחת אותה בשתי ידיים ולהוכיח שאני ראוי".

    המשחקים הבאים של נבחרת ישראל בבית ט'

    16.6, בלארוס - ישראל
    19.6, ישראל - אנדורה

    9.9, רומניה - ישראל
    12.9, ישראל - בלארוס

    12.10, ישראל - שוויץ
    15.10, קוסובו - ישראל

    18.11, ישראל - רומניה
    21.11, אנדורה - ישראל

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully