וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מעריכים: סיכוי קלוש שערן זהבי יחזור לנבחרת ישראל

30.3.2023 / 9:26

היו"ר שינו זוארץ היה רוצה לראות את הכוכב שב ללבוש את המדים הלאומיים, אבל אחרי שלא הצליח לפשר, הוא לא מתכוון שוב להתערב. אחת המסקנות מההתכנסות הנוכחית: שחקני מפתח חייבים לבוא בכושר אישי יותר טוב

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

גורמים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל העריכו הבוקר (חמישי) כי הסיכויים שערן זהבי יחזור למדים הלאומיים לקראת ההתכנסות הבאה, קלושים. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ היה רוצה לראות את כוכב מכבי תל אביב בנבחרת ולשם כך פעל לפני ההתכנסות שהסתיימה ואפילו הגיע לביתו של השחקן, אבל ספק רב אם שוב יסכים לנסות ולפשר, אחרי שהחלוץ לא הסתדר עם המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן.

"מובנות האמירות של אנשים כאלה ואחרים שמקומו של ערן בנבחרת ישראל", אמר הבוקר גורם בהתאחדות לכדורגל. "גם שינו זוארץ, יוסי בניון ואלון חזן חשבו שהוא צריך להיות בנבחרת, אבל הם גם חשבו שהוא צריך לקבל את הכללים החדשים שנקבעו. ברגע שערן לא קיבל את התנאים החדשים, אי אפשר היה למצוא דרך כדי ליישב את הסוגייה וזה לא אמור להשתנות".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
אל תבנו על קאמבק. זהבי/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

עוד בנבחרת ישראל

עוד בוואלה!

בשל הסירוב לשחק מול ישראל: אינדונזיה לא תארח את המונדיאליטו

לכתבה המלאה

הגדיל ואמר גורם בהתאחדות לכדורגל עם החזרה של הנבחרת אתמול משוויץ, שגם אם זהבי יקבל עכשיו את תנאי החדר ואפילו יפנה מיוזמתו אל בניון וחזן ויבקש לחזור לקראת המשך קמפיין היורו, ספק גדול אם הם יסכימו.

יחד עם זה, ברור לרבים בהתאחדות ובנבחרת שזהבי הוא עדיין החלוץ הישראלי מספר אחת וכשיש עוד שלושה חודשים למשחקים מול בלארוס ואנדורה, אי אפשר לפסול שום תרחיש.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
גם אם זהבי היה פונה, ספק אם הם היו מסכימים. בניון וחזן/ברני ארדוב

שחקני הנבחרת התפזרו אתמול אחרי צמד המשחקים מול קוסובו ושוויץ כשאחת המסקנות מההתכנסות האחרונה היא שיהיה קשה מאוד להשיג את המטרה, אם שחקני המפתח לא יגיעו למשחקים בכושר אישי טוב. "לשחקנים יש תקופות בעונה. אנחנו קיבלנו שחקנים מובילים בנבחרת כשהם לא בתקופה טובה", אמרו בסביבת הנבחרת. "יחד איתם היו גם את הפציעות של ליאל עבדה ושון גולדברג, כך שהכל התחיל ברגל שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully