וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מאניה דיפרסיה. לא חשבנו שנפרק את הבית של המוקדמות"

29.3.2023 / 14:30

בהתאחדות מבקשים פרופורציות אחרי נקודה משש אפשריות. ראש מערך ההסברה, שלומי ברזל: "שיחקנו כדורגל פחות טוב, אבל זה לא חורבן הבית. שומרים על קשר בריא ומפוכח עם המציאות. יש לנו מקבץ נדיר של שחקנים בכל הנבחרות"

כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

אכזבה בהתאחדות לכדורגל מהיכולת שהציגה אתמול (שלישי) נבחרת ישראל בתבוסה 3:0 בשוויץ, אך יש גם אמונה וציפייה שהמשך קמפיין מוקדמות היורו יהיה שונה. בהתכנסות הבאה בחודש יוני תפגוש הנבחרת את בלארוס ואנדורה ובהתאחדות מאמינים ש-6 נקודות בשני המשחקים ישנו את התמונה וייתנו דחיפה מקצועית ומוראלית להמשך.

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט משוויץ, בטרם תעלה הנבחרת על טיסה חזרה לישראל: "שום דבר לא אבד ודבר לא הושג. ידענו שזה יהיה צמוד, קשה ומורכב. אף אחד לא חשב שנפרק את הבית. פרופורציות. הפסדנו לשווייץ בחוץ. אמנם עם כדורגל פחות טוב, אבל עדיין לא חורבן הבית. הכל תלוי בנו בהמשך".

אתמול היה יום שחור לנבחרות הצעירות של ישראל. כל השלוש נכשלו במשימות שלהן. הנערים של גדי ברומר הפסידו לסרביה, הנוער של אופיר חיים סיימו בתיקו רע מול לטביה ולא עלו בשל כך לאליפות אירופה וגם הנבחרת הצעירה של גיא לוזון הפסידה לשוויץ במשחק ידידות.

ברזל אמר: "אנחנו במונדיאליטו וביורו הצעירות בקיץ הזה, יש בנבחרות כרגע - הנערים, נוער, צעירה, בוגרת - מקבץ נדיר של שחקנים, כך שבעשור הקרוב סיכוי גבוה מאוד שיהיו עוד טורנירי גמר. לא הופכים בתוך שנתיים ממדינת כדורגל שהופעה בגמרים כאלה היא דבר נדיר עבורו לדיירי קבע בגמרים. שומרים על קשר בריא ומפוכח עם המציאות. בלי מאניה דיפרסיה".

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, עם הדובר שלומי ברזל. ברני ארדוב
"בעשור הקרוב סיכוי גבוה מאוד שיהיו לנבחרות עוד טורנירי גמר". שלומי ברזל עם המאמן אלון חזן/ברני ארדוב
sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המשחקים הבאים של נבחרת ישראל במוקדמות היורו

16.6, בלארוס - ישראל
19.6, ישראל - אנדורה

9.9, רומניה - ישראל
12.9, ישראל - בלארוס

12.10, ישראל - שוויץ
15.10, קוסובו - ישראל

18.11, ישראל - רומניה
21.11, אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully