וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה אוקאפור צפוי לפתוח בשוויץ, יאקין ישנה את המערך?

חברו של גלוך בזלצבורג יקבל את חולצת ההרכב, בתקשורת תוהים האם המאמן יעבור ל-4:4:2: "לא כדאי לזלזל בישראל, אך אין סיבה לדאוג ממנה"

כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

נבחרת ישראל תתארח הערב (שלישי, 21:45) בשוויץ במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורו 2024. אלון חזן ושחקניו ינסו לחולל הפתעה גדולה אל מול הפייבוריטית לסיים בראש הבית, במשחק שכרגע לא ממש מעניין את האוהדים המקומיים. בשעות הבוקר נטען כי רק 12 אלף כרטיסים נמכרו, ולא ברור האם האצטדיון יהיה מלא.

בתקשורת השוויצרית עוסקים בעיקר במערך איתו יעלה מוראט יאקין. ביום שבת עלה ב-4:4:3, שמחץ את בלארוס עם 0:5 מהדהד. "באימונים עובדים גם על 4:4:2", כתב העיתונאי המקומי ולנטין שנורק. "זו שיטה שעשויה לפתוח קצת את המשחק, ובהחלט ייתכן שיאקין יעדיף אותה. יש פה גם שאלה כללית יותר - האם יאקין מתכנן שיטות שונות בכל משחק מוקדמות?" אם יאקין אכן ישנה את השיטה, מי שבכל מקרה אמור לקבל את הקרדיט בהרכב, בלי קשר לשינוי השיטה, הוא שחקן רד בול זלצבורג וחברו של אוסקר גלוך נואה אוקאפור, שעלה כמחליף מול בלארוס ובישל.

"לא כדאי לזלזל בישראל, אבל אין גם סיבה גדולה לדאוג ממנה", כתב שנורק. "זה יהיה משחק קשה יותר מאשר מול בלארוס. מנור סולומון משחק בפולהאם, אוסקר גלוך כוכב עולה ונראה שיש דור מעניין בישראל - אפילו אם הוא עדיין לא הוכיח את עצמו לגמרי בקמפיין הזה".

שחקן נבחרת שוויץ נואה אוקאפור. Srdjan Stevanovic, GettyImages
נגד בלארוס התחיל על הספסל, הערב צפוי לפתוח. אוקאפור/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד לקראת המשחק

עוד בוואלה!

מונס דאבור: "היו לי שנתיים קשות מאוד, בגלל זה פרשתי מהנבחרת"

לכתבה המלאה

הבלם פביאן שר, הקשר ג'רדאן שאקירי והחלוץ בריל אמבולו ימשיכו להיעדר אצל יאקין, שאמר אמש במסיבת העיתונאים: "יהיה מאוד קשה, נבחרת ישראל מאוד טכנית שתנסה ללחוץ אותנו וזה יהיה אתגר עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully