וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה מעריכים: מכבי תל אביב בטוחה בפלייאוף, צפויה לסיים שישית

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 10:03

ב"באסקט ניוז" חזו: לצהובים יש 96% סיכוי להעפיל לרבע הגמר. לפי אותה תחזית, הם יסיימו במקום 6 ויפגשו את ברצלונה בשלב הבא

ארבעה מחזורים בלבד נותרו עד תום העונה הסדירה ביורוליג, ובעוד מכבי תל אביב טרם הבטיחה את העפלתה לפלייאוף, היא עשויה לעשות זאת בהמשך השבוע - אם תנצח את וירטוס בולוניה ומילאנו. באתר "באסקט ניוז" ניסו לחזות מי הקבוצות שיסיימו בסופו של דבר בטופ 8, והעניק לצהובים 96% אחוז להעפיל לרבע הגמר - בשכלול של מה שעשתה קבוצתו של עודד קטש עד כה העונה, לוח המשחקים שנותר לה, ויתרון הביתיות.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
רבע הגמר יובטח השבוע? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

עוד בכדורסל

"למכבי תל אביב יש את הלו"ז הקל ביותר מכל הקבוצות שנאבקות על הפלייאוף", נכתב. נזכיר: היריבות שנותרו לקטש הן וירטוס בולוניה, מילאנו, ז'לגיריס וריאל מדריד. שלושה מארבעת המשחקים הללו יהיו בבית, שם יש לצהובים מאזן מצוין העונה (12 ניצחונות מ-17 משחקים). "אם מכבי תנצח פעמיים, היא בלי ספק תבטיח פלייאוף", נכתב. "מגיע לה כל הכבוד על כך שהעבירה הילוך ברגעים הכי חשובים של העונה. כמו כן, יש לה יתרון על ולנסיה, אנאדולו אפס ופרטיזן, אם יהיה שוויון מאזנים בין הקבוצות".

אז איפה תסיים מכבי תל אביב? לפי אותה תחזית, הסיכוי הסביר ביותר הוא במקום בו היא נמצאת כעת - השישי, עם 35%. לצהובים יש 26% אחוז לעקוף את פנרבחצ'ה ולסיים במקום החמישי, ומי שחולם על המקום הרביעי, ואיתו יתרון ביתיות בהצלבה, מוטב שיתעורר (0.6%). לצהובים סיכוי של 26% לאבד את המקום השישי לפרטיזן בלגרד ולסיים במקום השביעי, 9% לסיים במקום השמיני ו-3% לסיים במקום התשיעי.

לפי אותה תחזית, תפגוש מכבי תל אביב בשלב רבע גמר הפלייאוף את ברצלונה, שאמורה לסיים שלישית. מי שתשיג את הכרטיס השמיני והאחרון לשלב הבא היא באסקוניה.

עוד בוואלה!

דיברתולומיאו: "המשחקים חשובים יותר, אבל אנחנו נבוא מוכנים"

לכתבה המלאה
ניקולה מירוטיץ', ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
היריב ברבע הגמר? מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

כך ייראה הטופ 8 ביורוליג בסיום העונה הסדירה, לפי התחזית הזו

1. אולימפיאקוס
2. ריאל מדריד
3. ברצלונה
4. מונאקו
5. פנרבחצ'ה
6. מכבי תל אביב
7. פרטיזן בלגרד
8. באסקוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully