וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בראון ובולדווין מתואמים יותר, קשה ליריבות כשיש שניים כאלה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 20:55

מאמן מכבי תל אביב החמיא לצמד הגארדים לקראת וירטוס בולוניה (שלישי, 19:00) והתייחס למצב במדינה: "אינטנסיביות המשחקים לא מאפשרת להסתכל ימינה ושמאלה". האיטלקים נחתו בארץ כמתוכנן

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

מכבי תל אביב תרצה לעשות צעד נוסף לעבר פלייאוף היורוליג כשתארח מחר (שלישי, 19:00) את וירטוס בולוניה במסגרת המחזור ה-31. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 17 ניצחונות לעומת 13 הפסדים, בעוד האיטלקים ניצחו 13 משחקים והפסידו 17.

השאלה הגדולה שאפפה את הבוקר הייתה המראת וירטוס בולוניה מאיטליה לתל אביב לאור החלטת ההסתדרות להשבית את הטיסות היוצאות מנמל התעופה בן גוריון. הקבוצה האיטלקית הייתה מודעת לסיטואציה, ועדיין המריאה לתל אביב ונחתה בישראל בשעות הערב כמתוכנן.

במכבי תל אביב יצאו מרוצים מהניצחון על הפועל חולון ביום ראשון, ניצחון שהבטיח להם את המקום הראשון בעונה הסדירה, ובעיקר מכך שהצליחו לא לשחוק או להיפצע בהתמודדות. במכבי יודעים שהם קרובים מתמיד להיכנס לפלייאוף, לראשונה בעונה מלאה של היורוליג, וירצו להבטיח את העלייה כבר השבוע עם ניצחון כפול על בולוניה ומילאנו.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
לא לעצור עכשיו. בראון/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המאמן עודד קטש אמר בפתח דבריו: "שבוע יורוליג כפול זה תמיד מאתגר, בטח כשכל ניצחון קובע. רוצים להמשיך להיאבק על המקום בפלייאוף. זה נשמע בקלישאה, אבל מתרכזים במחר. כל אחד מהניצחונות שעשינו היה לא פשוט, צריך לעשות את הדברים כרגיל. אנחנו בכושר טוב וצריכים את האנרגיות. בהתקפה המשחק ריצה מאוד משמעותי וזה מתחיל מההגנה. מקווה שתהיה פה אווירה דוחפת כמו תמיד".

על המפגש הקודם מול וירטוס, שהסתיים בהפסד צורב בדקות האחרונות: "יש דברים שלקחנו מהמשחק ההוא, אנחנו במקום שונה ממה שהיינו אז, יודעים מה אנחנו רוצים בכל מיני סיטואציות. אצלנו ווייד בולדווין לא שיחק, היה להם יותר קל לנטרל כשרק לורנזו בראון היה כגארד דומיננטי וזה הרבה יותר קשה כשיש שניים כאלה".

החיבור בין בולדווין לבראון: "ככל שהזמן עובר אני מכיר אותם יותר. כשהם משחקים ביחד הם יותר מתואמים ומוציאים לפועל יותר טוב מבשלבים מוקדמים של העונה, זה תהליך טבעי. ככל שהרוטציה תהיה יותר רחבה זה יאפשר לי לשחק יותר עם אחד מהם על המגרש".

הסברת המצב במדינה לשחקנים: "זה משפיע, מודאגים וטרודים כמו כל אזרח במדינה, מקווה שתימצא המנהיגות שתגאל אותנו מהדבר הזה. פה גם נכנסת משמעות של מערכת עם ניסיון, לאורך השנים היו כל מיני סיטואציות במדינה, בינתיים לא היינו צריכים לתווך לשחקנים ולתת תחושה של ביטחון, מקווה שזה לא יגיע לאלימות והשחקנים מבינים את זה. אני מתווך לצוות שגם בו יש זרים, בחדר ההלבשה זה תפקיד של השחקנים הישראלים. גם אינטנסיביות המשחקים לא מאפשרת להסתכל ימינה ושמאלה".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המצב במדינה משפיע, מודאגים וטרודים". קטש/ברני ארדוב

האזינו: אור שקדי לקראת משחקה של מכבי תל אביב

עונת החזרה של וירטוס בולוניה, מוליכת הליגה האיטלקית, ליורוליג, לא הייתה מרשימה במיוחד. הקבוצה האיטלקית הייתה לשבועות בודדים בתמונת הפלייאוף, אך רוב הזמן הייתה במרחק מסוים מכניסה לשמינייה הראשונה.

את וירטוס מוביל העונה מילוש תיאודוסיץ' הסרבי עם 10.3 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, אך בשל פציעה הוא לא אמור לשחק בתל אביב. שני שחקני הפנים מאם ג'ייטה ואיסמעיל באקו, הם היחידםי ששיחקו בכל המשחקים העונה. שחקנים בולטים נוספים הם סמי אויג'יי וטוקו שנגאליה עם 9.7 ו-9.9 נקודות בהתאמה.

וירטוס בולוניה לא שיחקה בתל אביב מאז שנת 2003, אך שיחקה בישראל במהלך עונת 2019/20 וגברה על מכבי ראשון לציון 79:85 ביורוקאפ. האיטלקים גברו על מכבי תל אביב בסיבוב הראשון 73:78, ומחזיקים במאזן 2:3 על הצהובים מאז שנת 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully