וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שערך בדיקה, ארגון שחקני הכדורסל החליט לא לשבות

חלק מהשחקנים היו מעוניינים, אך הוחלט לקיים כרגיל את משחקי ליגת העל בגברים ובנשים. יריבות הפועל ומכבי תל אביב באירופה טסו לארץ, אולימפיה מילאנו תיתקל בבעיה?

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

ארגון שחקני ושחקניות הכדורסל בדק אם הוא אמור להצטרף לשביתה הכללית שהוכרזה היום (שני) במשק, אחרי שחלק מהשחקנים פנו לברר האם הם מחויבים להצטרף לשביתה וחלקם אף היה מעוניין בכך, אולם בסופו של דבר הוחלט כי משחקי ליגת העל בגברים ובנשים יתקיימו כרגיל.

במסגרת ליגת העל לגברים מתוכננים שני משחקים, בעוד בליגת הנשים נקבעו להערב חצי גמר הפלייאוף ומשחקי הפלייאוף התחתון. חשוב להזכיר כי יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, הילה קניסטר בר דוד, היא רעייתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד שהכריז על השביתה במשק.

בילי בארון, אולימפיה מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
אולימפיה מילאנו עשויה להיתקל בבעיה אם תגיע ארצה/GettyImages, Roberto Finizio

במקביל, לאור הודעתו של יו"ר ועד העובדים ברשות שדות התעופה, פנחס עידן, על השבתת ההמראות מנמל התעופה בן גוריון, התעורר חשש כי הדבר ישפיע באופן מיידי על הופעותיהן של הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה: הפועל תל אביב תארח מחר את פרומיתאס פטראס במחזור הנעילה של היורוקאפ (20:00, ספורט3), בעוד מכבי תל אביב עומדת בפני מחזור ביתי כפול ביורוליג - מחר מול וירטוס בולוניה וביום חמישי נגד אולימפיה מילאנו.

בינתיים הקבוצה היוונית הגיע ארצה כמתוכנן וגם הבולונזים כחתו כמתוכנן בשעות הערב, כך ששני המשחקים הללו אמורים להתקיים כרגיל.

מילאנו, אם וכאשר תגיע ביום רביעי מאיסטנבול לתל אביב (אחרי משחקה מול אנאדולו אפס), צפויה להיתקל בבעיה מסוג אחר שאינה קשורה בשדה התעופה. בניגוד לרוב יריבותיה של מכבי תל אביב, שמתארחות במלון Play במידטאון המרוחק שני קילומטרים מיד אליהו, הקבוצה האיטלקית שכרה חדרים במלון הילטון שעל חוף הים. לפיכך, חסימות הכבישים והמחאות בתוך העיר עלולות לשבש את התוכניות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully