וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לוהטת, ג'ייק כהן: "משתפרים אבל עדיין לא עשינו כלום"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 7:43

מכבי תל אביב מרוצה אחרי הניצחון על הפועל חולון שהבטיח את המקום הראשון בתום הסיבוב השני ודרוכה לקראת המשחק בשלישי נגד וירטוס בולוניה. המתאזרח יודע: "חשוב שנישאר צנועים, במכבי כשאתה משחק טוב, אתה קבוצת פיינל פור"

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

התקופה הנהדרת של מכבי תל אביב נמשכה אמש (ראשון) עם ניצחון חוץ על הפועל חולון 74:84 שהבטיח לצהובים את המקום הראשון בתום הסיבוב השני בליגה. המשמעות של המקום השני הוא כי מכבי תארח את הדרבי התל אביבי, שניצחון בו צפוי לתת לה גם את המקום הראשון בתום הבית העליון ויתרון לאורך כל סדרות הפלייאוף.

הקבוצה של עודד קטש טסה מאמצע הרבע הראשון עד למחצית 13:32 וירדה למחצית ביתרון 19. חולון עשתה קולות של קאמבק במחצית השנייה, ירדה ל-7 הפרש בלבד, אך מכבי במשחק מאוזן וטוב לא נתנה לסגולים לחזור. הצהובים רשמו במשחק שיא מועדון עם 25 ריבאונדים בהתקפה, והיו רחוקים שלושה ריבאונדים מהשוואת שיא הריבאונדים של המועדון.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. זיו ומכבי/ברני ארדוב

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"וויד ולורנזו נהדרים בשבילנו, במיוחד בסוף המשחק", פרגן ג'ייק כהן לחבריו שקלעו 15 ו-13 נקודות בהתאמה, "הדברים משתנים ממשחק למשחק, חולון עזרו הרבה מהגבוה השני, זה עזר לנו. לפעמים הקבוצות האחרות משחקות בשיטה אחרת. אני נותן קרדיט לשחקנים האחרים לקבוצה שעושים דברים מול הגנות לא פשוטות. זה לוקח זמן לי להיכנס למשחק עם שחקנים לקבוצה".

הצהובים יערכו היום בשעות הצהריים אימון מסכם לקראת המשחק הראשון מבין שניים השבוע ביורוליג, נגד וירטוס בולוניה בהיכל מנורה. במכבי יודעים שניצחון כפול על בולוניה ומילאנו יבטיח להם את המקום בפלייאוף, ויקרב אותם לתפיסת המקום השישי בטבלה. "זה חשוב שנישאר צנועים, אני יודע שבמכבי כשאתה משחק טוב, אנחנו קבוצת פיינל פור, יש לנו קבוצה נהדרת, ושאנחנו לא משחקים טוב צריכים לשחרר את כולם. אנחנו משחקים כדורסל טוב, אנחנו משתפרים ועושים צעדים חשובים, אבל אנחנו עדיין בעונה הסדירה בשני המפעלים. אסור לשכוח שלא עשינו עדיין כלום העונה", אמר כהן.

המתאזרח הותיק התייחס לשבוע הקרוב: "המשחקים הקרובים חשובים, אבל אני לא מסתכל על התמונה הגדולה, אלא על מה שמולי. לפני השבוע הסתכלתי רק על חולון וכעת רק על וירטוס, אם מסתכלים מעבר ליריבה הקרובה אתה יכול להיתפס. המשחקים הקרובים חשובים מאוד, אבל אנחנו רוצים להשתפר וזה משהו שאנחנו עושים בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully