וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומיאו: "המשחקים חשובים יותר, אבל אנחנו נבוא מוכנים"

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 7:30

קפטן מכבי תל אביב דרוך לקראת וירטוס בולוניה (19:00) כשניצחון יקרב את הצהובים להבטחת המקום בפלייאוף לראשונה בעונה מלאה: "חושב ששיחקתי יותר טוב העונה לעומת השנתיים הקודמות". במועדון יודעים: "במשחק הזה יש בעיקר אלמנטים מנטליים"

מכבי תל אביב תוכל להתקרב משמעותית להבטחת מקומה בפלייאוף היורוליג, לראשונה בעונה מלאה תחת השיטה החדשה, כשתארח הערב (שלישי, 19:00) את וירטוס בולוניה בהיכל מנורה. הצהובים, שמדורגים במקום השישי בטבלה עם 17 ניצחונות ו-13 הפסדים, לא יוכלו להבטיח במחזור הקרוב באופן רשמי את מקומם בין שמונה האחרונות, אך ניצחון ביחד עם ניצחון על מילאנו ביום חמישי בהיכל מנורה, עשוי להספיק.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
קרובים לפלייאוף. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

עוד בכדורסל

במכבי תל אביב עקבו משעות הצהריים אמש אחרי הטיסה של וירטוס בולוניה שהגיעה לבסוף בשעה המתוכננת לנמל התעופה בן גוריון. בקבוצה הזכירו אתמול מספר פעמים לאוהדי הקבוצה כי המשחק היום מתקיים בשעה 19:00 ולא בשעה 21:05 כפי שהם נוהגים במשחקי היורוליג, בשל משחקה של נבחרת ישראל בכדורגל בשוויץ הערב.

בדיוק כמו במשחק נגד וילרבאן, במכבי תל אביב חוששים כי בולוניה, שמגיעה אחרי תבוסה ביתית לריאל מדריד וכשהיא עם סיכוי אפסי לעלות לפלייאוף, תבוא משוחררת ותהיה יריבה קשה. "יש עניין מקצועי במשחק הזה, אבל בעיקר אלמנטים מנטליים במשחק מהסוג הזה", אמרו במועדון.

"אנחנו רוצים לתקוף את ריבאונד ההתקפה בכל משחק, ועבדנו קשה מאוד כדי לשפר את ריבאונד ההגנה", אמר ג'ייק כהן בהתייחס ליכולת של קבוצתו במאבק על הכדורים החוזרים, "זה לא משהו מיוחד למשחק הקרוב, זה משהו שאנחנו רוצים שיהיה חלק מ-DNA שלנו. אלה הרגלים שאנחנו מנסים לבנות לאורך העונה, ואנחנו בכיוון חיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
אופטימי. דיברתולומאו/דני מרון

"התרגלנו ללוח המשחקים. החבר'ה יודעים איך לשלוט בעצמם, להתאושש ולהיות מוכנים בכל יום", הוסיף ג'ון דיברתולומאו, שנמצא בכושר מצוין. "ככל שאנחנו מתקדמים, המשחקים חשובים יותר כי הצבנו את עצמנו בעמדה שבה אנחנו נלחמים על המטרות שלנו לעונה הזו. לא הרבה השתנה מבחינת ההכנות השבוע, זה חלק מהעבודה שלנו ואנחנו נבוא מוכנים".

"אני חושב ששיחקתי יותר טוב העונה לעומת השנתיים הקודמות, מאז שנעדרתי לתקופה ממושכת", אמר ג'ונדי על יכולתו האישית הנהדרת, "יש הרבה סיבות לעונה הטובה שלי, זה מתחיל בהכנה, אבל זה במיוחד הקבוצה והמאמנים שנותנים לי ביטחון לשחק את המשחק שלי. אני חש בנוח במערכת לצד חבריי לקבוצה. אני מרגיש שיש לי תפקיד ואני עושה אותו כמיטב יכולותיי. אני מקווה שאוכל להמשיך כך בשארית העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully