וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן הפסידה וקירבה את מכבי תל אביב לפלייאוף, אנאדולו התפוצצה

הסרבים נכנעו לברצלונה החזקה (25 ללפרוביטולה) והתרחקו מהצהובים בקרב על הטופ 8. אלופת אירופה הביסה את מילאנו, שתגיע בעוד יומיים להיכל. 11 לבלאט בהפסד אלבה ברלין אצל באסקוניה

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

סיום העונה הסדירה ביורוליג נמצאת מעבר לפינה, והיום (שלישי) יצא לדרך השבוע הכפול ביורוליג עם המחזור ה-31. יומיים לפני שהיא מתארחת אצל מכבי תל אביב, מילאנו הובסה ב-20 הפרש אצל אנאדולו אפס בקרב קריטי על הפלייאוף. ים מדר קלע 6 נקודות, אבל לא מנע מפרטיזן בלגרד הפסד ביתי מול ברצלונה החזקה. תמיר בלאט קלע 11 נקודות לאלבה ברלין, שהפסידה במשחק צמוד אצל באסקוניה. בעוד משחק שהסתיים פנאתינייקוס ניצחה את באיירן מינכן.

שחקן אנאדולו אפס שין לארקין. רויטרס
ניצחון גורלי לאלופה. מיציץ'/רויטרס

אנאדולו אפס - מילאנו 69:89

ארגין עתמאן אמנם כבר התייאש, אך לאנאדולו עדיין יש סיכוי לא מבוטל להשתחל אל השמינייה הראשונה. מחזיקת הגביע הגיעה למפגש מול האיטלקים כששתי הקבוצות במאזן 16:14 שלילי, משחק אחד מתחת לבאסקוניה השמינית ובזכות הניצחון הזה התקרבה לפלייאוף במפגן עוצמה שרבים ציפו לו מאלופת אירופה מתחילת העונה. שיין לארקין קלע 18 נקודות והוסיף 5 אסיסטים לטורקים, שהובילו למן הפתיחה ולא איבדו את היתרון עד הסוף. וסילי מיצ'יץ' הוסיף 15 ו-וויל קלייברן תרם 16, כולל 4 מ-6 מחוץ לקשת. טימותי לוואו קאבארוט בלט מנגד עם 19 שלא הספיקו לאיטלקים, שהשלימו יום שחור לארץ המגף יחד עם התבוסה של בולוניה בהיכל כשבעוד יומיים בדיוק מילאנו גם היא תגיע להיכל - אולי האולם הכי ביתי ביורוליג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קורי וולדן באיירן מינכן. דני מרון
ניצחון על הכבוד. וולדן/דני מרון

פנאתינייקוס - באיירן מינכן 76:86

שתי הקבוצות שכבר איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף נפגשו באתונה למשחק שהיה די חד צדדי לטובת היוונים מול קבוצת החוץ הגרועה במפעל. הגרמנים עוד ניצחו 21:27 את הרבע הראשון, אבל קלעו את אותה כמות בשני הרבעים הבאים גם יחד. גיורגיוס פפיאניס הוביל את המנצחים עם 24 נקודות ללא החטאה מהשדה. אנדראס אובסט וניק קיילר באב קלעו 12 מנגד.

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ' מתדרך את ים מדר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
נכנעו לברצלונה. אוברדוביץ' ומדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - ברצלונה 89:80

את הלו"ז הקשה בישורת האחרונה של העונה פתח ז'ליקו אוברדוביץ' עם ניצחונות גדולים על אנאדולו ואולימפיאקוס. אלא שמול ברצלונה גם משחק נהדר של דאנטה אקסום לא הספיק והסרבים נחלו הפסד שעלול לסבך אותם במאבק על הפלייאוף. אקסום עוד החזיר את פרטיזן לפיגור 66:63 בלבד חמש דקות לסיום המשחק, אבל לפרוביטולה ומירוטיץ' עשו מיני ריצת 0:5 שסגרה את המשחק הזה. הארגנטינאי הוביל את המנצחים עם 25 נקודות ומשחק מצוין. ניקולה מירוטיץ' תרם 19 ויאן וסלי הוסיף 14. דאנטה אקסום בלט מעל כולם מנגד עם 24 נקודות שלא הספיקו לפרטיזן, שחזרה לפרופורציות אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס במחזור הקודם.

דריוס תומפסון באסקוניה. GettyImages
21 נקודות וניצחון קשה. תומפסון/GettyImages

באסקוניה - אלבה ברלין 87:93

הבאסקים כבר היו קרובים למקום בטופ 8, אך שלושה הפסדים רצופים, כולל בתל אביב, סיבכו אותם וכעת הם נאבקים בשיניים כדי להישאר בתמונת הפלייאוף. הם קיבלו יריבה בהזמנה כדי להתאושש, אבל התקשו מאוד גם מול הקבוצה של תמיר בלאט, שכיכב עם 11 נקודות. אלא שנקודות של דריוס תומפסון במאני טיים הבטיחו לבאסקים ניצחון קריטי. תומפסון (21) ומאיק קוסטאר (23) הובילו את המנצחים. בלאט קלע כאמור 11 לגרמנים והוסיף 4 אסיסטים. מאודו לו הוביל עם 15.

משחקי יום רביעי:

ז'לגיריס קובנה - מונאקו
הכוכב האדום בלגרד - ולנסיה
אולימפיאקוס - וילרבאן
ריאל מדריד - פנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully