וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיעתה של אנאדולו: "99% שלא נהיה בפלייאוף, בהצלחה לקבוצות האחרות"

מאמנה של אלופת אירופה מוותר על העונה אחרי ההפסד לאלבה ובלאט: "סיפור העונה שלנו". מייק ג'יימס חוזר מהשעייה במונאקו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

עם הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אנאדולו אפס התרחקה משמעותית מפלייאוף היורוליג כשנכנענה אמש (חמישי) 95:93 לאלבה ברלין מתחתית הטבלה. ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, אלופת אירופה מדורגת במקום ה-11 ואמנם היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף, אך ז'לגיריס תוכל הערב להגדיל את הפער לשני משחקים אם תנצח את פנרבחצ'ה.

הטורקים כבר הצליחו לחזור מפיגור 19 בבירת גרמניה ונהנו מערב מופלא של ואסיליה מיציץ' שקלע 30 נקודות, אך שלשה של תמיר בלאט חצי דקה לסוף ודאנק ניצחון של לוק סיקמה עשו את ההבדל עבור הקבוצה שמזמן איבדה סיכוי להיאבק על מקום בשמינייה הראשונה.

מוותר על העונה? ההצהרה של עתמאן

לאנאדולו נותרו מספיק משחקים כדי להיכנס למומנטום חיובי ולסגור את הפער, אך מבחינת המאמן ארגין עתמאן הסיפור גמור. אחרי המשחק עתמאן נשאל על ההפסד ואמר ש"זה סיפור העונה שלנו. 99% שלא נהיה בפלייאוף, בהצלחה לשאר הקבוצות", לפני שנטש את עמדת הראיונות. במסיבת העיתונאים לאחר מכן הוסיף: "הייתה לנו הזדמנות לשנות את המשחק אחרי פיגור 19, השתלטנו על המשחק, אבל בדקות האחרונות כמו בכל העונה החטאנו הכל והיריבה קלעה את כל השלשות. הפסדנו באותה הדרך".

ארבעת המשחקים שנותרו לטורקים אינם פשוטים, אך כולם ייערכו באיסטנבול. פרט לדרבי בחוץ אצל פנרבחצ'ה, אנאדולו תארח במחזור הבא את מילאנו ובהמשך גם את וירטוס בולוניה ומונאקו במחזור הנעילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הוא חוזר. מייק ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

לאותו משחק במחזור האחרון צפויה להגיע מונאקו עם מייק ג'יימס, לאחר שהקבוצה מנסיכות הודיעה כי השחקן שב מהשעייה. הכוכב הושעה לפני עשרה ימים אחרי ש"הפר את החוקים הפנימיים של המועדון", כשלאחר מכן נודע כי התייצב לאימון בוקר שיכור אחרי בילוי לילי עם שחקן פנאתינייקוס ואקס מונאקו דוויין ביקון.

ג'יימס כאמור פספס את המשחקים האחרונים אך כעת צפוי לשוב לפעילות. הגארד ככל הנראה לא יקח חלק במשחק היורוליג הערב מול ולנסיה, בו מונאקו עשויה להבטיח את המקום בפלייאוף, אך צפוי להתלבש למשחק הבא של הקבוצה בליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully