וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ההתאחדות האינדונזית ייפגש עם אנשי פיפ"א לגבי המונדיאליטו

אריק טוהיר, לשעבר בעלי אינטר, ימריא לציריך בניסיון להשאיר את אליפות העולם במדינתו: "מקווים שיבינו את המצב שלנו"

עשרות מפגינים באינדונזיה נגד השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורגל באליפות העולם לנוער/רויטרס

על רקע ביטול ההגרלה והאפשרות שפיפ"א תעביר את המונדיאליטו למדינה אחרת, נשיא ההתאחדות האינדונזית אמור להיפגש בקרוב עם אנשי פיפ"א. אריק טוהיר, לשעבר בעלי אינטר, ימריא לציריך, בניסיון לשכנע את גוף הכדורגל העולמי להשאיר את אליפות העולם עד גיל 20 באינדונזיה. "אם לא יימצא פיתרון בנושא ישראל, אינדונזיה תחטוף קנס מפיפ"א ואולי גם תושעה ממוקדמות מונדיאל 2026", נכתב ב"וושינגטון פוסט".

כזכור, פוליטיקאים ונציגי תנועות האסלאם באינדונזיה (בעלת הקהילה המוסלמית הגדולה בעולם), מובילים מחאה נגד השתתפות נבחרת ישראל ב"מונדיאליטו", וגם עיראק ביקשה להימנע ממשחק נגד ישראל ולכן בוטלה הגרלת הטורניר שתוכננה ליום שישי.

נשיא ההתאחדות האינדונזית אריק טוהיר. Tom Dulat, GettyImages
ניסיונות השכנוע יישאו פרי? טוהיר/GettyImages, Tom Dulat

עוד בנושא

עוד בוואלה!

ארגנטינה הציעה עצמה לאירוח המונדיאליטו, גם קטאר עלתה כאופציה

לכתבה המלאה

"אנחנו מקווים למצוא את התשובה, או לכל הפחות, שפיפ"א תבין את המצב שלנו בסוגיה הזו", אמר שר התרבות והספורט האינדונזי מוהאדג'יר אפנדי. "אנחנו לא דוחים את ישראל או מוחים נגדה, זה קשור לחוקה שלנו".

ויש גם קולות שתומכים בקבלתה של ישראל. היקמהנטו ג'וואנה, פרופסור למשפטים באוניברסיטת אינדונזיה, אמר ל"וושינגטון פוסט": "הדחיה של ישראל, כולל מצד חלק מהפוליטיקאים, היא מצערת". שדר הכדורגל המקומי טומי וולי הוסיף: "אסור לערבב בין פוליטיקה וספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully