וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו גז'ארדו הצטרף לרשימת המועמדים לאמן את ריאל מדריד

הארגנטינאי שעזב את ריבר פלייט לאחר שורה של הצלחות ברשימה הכוללת את זידאן, פוצ'טינו ונגלסמן. גם אתלטיקו ופ.ס.ז' בעקבותיו

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

בעוד השמועות על עזיבה אפשרית של קרלו אנצ'לוטי לנבחרת ברזיל הולכות וגוברות, ממשיכים הבלאנקוס לבחון אחר מחליפים אפשריים. אחד השמות החמים על הפרק, כך דווח בתקשורת הארגנטינאית, הוא זה של מרסלו גז'ארדו. שחקן העבר שהוליך את ריבר פלייט לסדרה של הצלחות לפני שעזב בסוף השנה שעברה עורר עניין בכל רחבי אירופה, והכוונה שלו היא לאמן בקבוצה בכירה ביבשת החל מהעונה הבאה.

לפי התקשורת הארגנטינאית, ריאל מדריד לא לבד - אתלטיקו מדריד, לידס, אייאקס, סאות'המפטון, פריז סן ז'רמן, פנרבחצ'ה ומספר קבוצות אחרות מברזיל ומקסיקו גיששו, אך העניין שמגלה אלופת אירופה עשוי להטות את הכף.

לצד גז'ארדו, רשימת המועמדים של ריאל מדריד לרשת את אנצ'לוטי, אם וכאשר יעזוב לנבחרת ברזיל, כוללת את זינדין זידאן, מאוריסיו פוצ'טינו ויוליאן נגלסמן.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
קבוצות רבות מחזרות. גז'ארדו/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"בואו נאמין באלוהים, נחכה לרגע המתאים ונראה אם אפשר להוציא את זה לפועל", אמר נשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגש בראיון לרויטרס אמש. "אנצ'לוטי מקבל את מלוא הכבוד מכל השחקנים, לא רק רונאלדו או ויניסיוס, אלא כל מי ששיחק תחתיו. אני באמת מעריץ אותו על ההגינות והעקביות שהוא מפגין בעבודה שלו. אין צורך להציג אותו, הוא באמת מאמן על שרשם המון הישגים ואנחנו מקווים שיגיע ליותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully