וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לסאקה ב-0:2 של אנגליה על אוקראינה

האנגלי הצעיר בישל לקיין (37), הכפיל (40) וסייע לסאות'גייט לשמור על מאזן מושלם במוקדמות היורו. צפו באיבוד היתרון הכפול של דנמרק ב-3:2 לקזחסטן

המחזור השני של מוקדמות יורו 2024 נפתח הערב (ראשון) עם הניצחון 0:2 של נבחרת אנגליה על אוקראינה. במשחק המוקדם קזחסטן הדהימה את אירופה עם קאמבק מפיגור כפול ל-2:3 על דנמרק. איסלנד התעללה בליכטנשטיין עם 0:7 וסלובניה גברה 0:2 על סן מרינו.

אנגליה - אוקראינה 0:2

אחרי הסיפתח הנהדר בנאפולי, נבחרת שלושת האריות חזרה לוומבלי למשחק מול אוקראינה בציפייה לשמור על מאזן מושלם. את האורחת היא פגשה לאחרונה ברבע גמר היורו האחרון, אז הביסה אותה 0:4 ברומא. בן צ'ילוול וג'יימס מדיסון קיבלו את המקום בהרכב מקום לוק שואו המושעה ופיל פודן שעבר ניתוח אפנדציט, בעוד מיכאילו מודריק ואולכסנדר זינצ'נקו המשחקים בקבוצות לונדוניות, שבו לממלכה למשחק החוץ. עוד לפני שריקת הפתיחה, נערך טקס להארי קיין שקיבל את נעל הזהב של נבחרת אנגליה לאחר שהפך למלך שעריה בכל הזמנים.

על אף פתיחה חלשה של האורחת, היא נהנתה מנוכחות מרשימה ומרגשת של קהל החוץ בוומבלי ומיכולת טובה של אנטולי טרובין בין הקורות שעצר פעם אחר פעם את ההתקפה האנגלית. בדקה ה-37 השוער האוקראיני נכנע למלך שערי נבחרת אנגליה, הארי קיין, שדחק מקרוב אחרי הגבהה של סאקה, שהכפיל את היתרון בדקה ה-40 עם שער נהדר. האנגלים הורידו הילוך במחצית השנייה, כאשר גארת' סאות'גייט נתן לכמה מכוכביו דקות מנוחה וגם הזדמנות לאייבן טוני בבכורה ראשונה של שחקן ברנטפורד מאז 1939, אך התוצאה נותרה זהה עד הסיום. נבחרת אנגליה נותרה מושלמת בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024.

הארי קיין נבחרת אנגליה. GettyImages
עם נעל הזהב של הנבחרת האנגלית. קיין/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 16: הגבהה של סאקה נעצרה אצל אנטולי טרובין שהשמיט, אבל ג'יימס מדיסון לא הצליח לחטוף לו את הכדור וביצע על השוער האוקראיני עבירה.

דקה 20: הרמה של בן צ'ילוול מצאה את הארי קיין שנגח לידיים של טרובין.

דקה 34: ג'ורדן הנדרסון מצא את מדיסון פנוי במרכז הרחבה, שוב זה היה טרובין שעמד במקום ותפס את הנגיחה של קשרה של לסטר.

דקה 37: גול! מהלך שהתחיל אצל מלך השערים של אנגליה בכל הזמנים הסתיים עם דחיקה שלו מקרוב אחרי הגבהה נהדרת של בוקאיו סאקה. 0:1 לאנגליה!

בן צ'ילוול לצד ג'יימס מדיסון נבחרת אנגליה. רויטרס
קיבלו את המקום בהרכב. צ'ילוול ומדיסון/רויטרס
הארי קיין נבחרת אנגליה. רויטרס
מלך השערים הגדיל את המאזן בנבחרת. קיין/רויטרס

דקה 40: גול! תוך שלוש דקות האנגלים עם יתרון כפול - סאקה השתחרר משמירה אוקראינית ובבעיטה יוצאת מן הכלל על סף הרחבה של טרובין, שיחרר כדור נהדר לחיבורים. 0:2 לאנגליה!

דקה 42: קיין כמעט כבש את השלישי לפני המחצית אחרי איבוד כדור בחצי של אוקראינה, אבל הפעם טרובין הצליח למנוע שער נוסף מהחלוץ האנגלי.

דקה 51: מדיסון הסתובב יפה והשתחרר למצב בעיטה על סף הרחבה של טרובין, הבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת האוקראינית.

דקה 71: תרגיל מתוחכם של סאקה ומדיסון בכדור חופשי הסתיים בבעיטה של שחקן ארסנל מעל המשקוף של טרובין.

בוקאיו סאקה נבחרת אנגליה. רויטרס
שער ובישול לאנגלי הצעיר. סאקה/רויטרס

דקה 90+1: כדור קרן של סאקה מצא את הראש של הארי מגוויר שנגח בעוצמה מעל המסגרת האוקראינית.

דקה 90+2: קונור גלאגר מצא את ג'ק גריליש על סף הרחבה של טרובין, אבל שוער האורחת היה במקום והדף לקרן.

שחקני נבחרת קזחסטן חוגגים. רויטרס
סנסציה. שחקני קזחסטן חוגגים/רויטרס

קזחסטן - דנמרק 2:3

הדנים היו קרובים לשמור על מאזן מושלם כשעלו ליתרון כפול, אך המארחת סיפקה מהפך ענק ורשמה את הסנסציה הכי גדולה עד כה במוקדמות היורו. רסמוס הוילונד הלוהט כבש צמד (21 ו-36) אחרי השלושער נגד פינלנד במשחקו הראשון בהרכב הנבחרת, אך האדומים נעלמו במחצית השנייה ושילמו על כך ביוקר.

בקטיור זאניוטידנוב צימק עם פנדל בדקה ה-72, אשקט טאגיברגן איזן עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-86, וכעבור שתי דקות בלבד הושלם המהפך הסנסציוני בזכות נגיחה מקרוב של אבאט איימבטוב, שגם הורחק בתוספת הזמן.

משחק נוסף:

סלובניה - סן מרינו 0:2
לסלובניה: בנימין ששקו (56), רוברט די מאיו (60, עצמי)

אשקט טאגיברגן נבחרת קזחסטן. רויטרס
כובש שער השוויון המרהיב מתקשה לעכל בסיום. טאגיברגן/רויטרס

משחק נוסף בבית י'

ליכטנשטיין - איסלנד 7:0
לאיסלנד: דייויד אולאפסון (3), האקון הארלדסון (38), ארון גונארסון (48, 68 ו-73 בפנדל), אנדרי גודיונסן (85), מיקאל אגיל אלרטסון (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully