וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התזמון, השאלות והמחליף: מאחורי העזיבה של מנכ"לית מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 19:49

שרון תמם, המוערכת במועדון, הודיעה כבר לפני חודש לאנגלידיס על עזיבתה, וכעת גולדהאר יצטרך להכריע לא רק מי יהיה המחליף, אלא גם על מהותו

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) שמנכ"לית המועדון שרון תמם תעזוב את תפקידה בסיום העונה, אבל במועדון מתכוננים למהלך לא מעט זמן. כבר לפני כחודש במהלך הביקור האחרון של ג'ק אנגלידיס בישראל התקיימה שיחה בינו לבין תמם, ובמהלכה הודיעה המנכ"לית שהיא החליטה לעזוב את המועדון.

תמם, שהחלה בתפקידים שוליים יותר בתחום המנהלה וטיפסה כאמור עד לתפקיד המנכ"לית היוקרתי, תסיים כמעט 13 שנים במכבי תל אביב. ברור שבעיתוי כזה, ואחרי עונה לא טובה על כר הדשא, יהיו לא מעט ספקולציות באשר לעזיבתה, אבל בסביבתה של תמם מעידים שמדובר בהחלטה שלה בלבד, ושאיש לא לחץ עליה לעזוב מיוזמתה בטרם תתקבל החלטה מקנדה שנוגעת אליה.

בסופו של דבר מדובר בתקופה ארוכה שלה במועדון, ולמעשה בכל התקופה של מיטש גולדהאר במועדון. תמם בנתה את המחלקות השונות במנהלה, ועסקה רבות בנושא השיווק והמכירות.

המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נפרדת. תמם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עוד בנושא

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. שלומי גבאי
שוב מחפש מנכ"ל. אנגלידיס/שלומי גבאי

במכבי תל אביב ניסו להשאיר אותה, אבל אחרי שהבינו שהיא כבר חשבה זמן ממושך על ההחלטה, לא היה טעם להמשיך לדון בכך. וכמו במקרים אחרים שהיו במועדון, הוחלט להשלים עם המהלך ולזרום הלאה, ולהודיע לתקשורת על העזיבה על מנת שתיפתח התחרות על הדמות שתחליף אותה.

כעת עולה שאלת המחליף, ובמכבי תל אביב יצטרכו להחליט לא רק על זהות המחליף/ה, ולא רק אם יהיה זר או ישראלי, אלא גם על מהותו. בעבר שימשו בתפקיד דמויות כמו בן מנספורד ומרטין ביין בתפקיד המנכ"ל, כשלשניהם עבר בכדורגל, וכעת מה שיעמוד לנגד עיניו של גולדהאר תהיה ההחלטה על המהות של תפקיד המנכ"ל הבא: האם לחפש אדם שמבין בעיקר בתחום הניהולי, כמו תמם, או למצוא איש כדורגל שמתמחה בידע מקצועי על עולם הכדורגל.

כך או כך, בסביבתה של תמם מספרים שהדבר הראשון שתעשה אחרי סיום דרכה בתל אביב בעוד חודשיים זה טיול ארוך מסביב לעולם. אומנם במסגרת תפקידה טסה לא מעט ברחבי העולם, אבל לא לחופשה פרטית ולא למטרות אישיות, וכעת תקדיש זמן ארוך לחייה הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully