וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: המנכ"לית שרון תמם תעזוב בסוף העונה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 12:03

תמם תסיים את תפקידה אחרי 12 שנה. גולדהאר: "הוכיחה את עצמה כמנהיגה נאמנה ומסורה, יזמה והובילה בהצלחה מרובה תהליכים רבים אשר שיפרו את תפקוד המועדון"

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) שמנכ"לית המועדון שרון תמם תעזוב את תפקידה בסיום עונת המשחקים. "המועדון מודה לשרון תמם על שירותה המסור ורב ההישגים במשך 12 השנים האחרונות", נכתב בהודעה מטעם הקבוצה, "בנוסף לתרומתה בבניית מכבי תל אביב כארגון מצליח כפי שהוא כיום".

שרון תמם אמרה לאתר הרשמי של הצהובים: "לעזוב את המועדון הזה אותו אני כל כך אוהבת כמו גם את האנשים המדהימים שעובדים בו והפכו למשפחה עבורי, היתה החלטה מאוד קשה. זה היה מסע מדהים שלעיתים הרגיש כמו רכבת הרים. אני גאה בהישגים אליהם הגענו יחד עם ההנהלות וצוות העובדים מהעבר ובהווה".

שרון תמם, שרן ייני בטקס של מכבי תל אביב לכבוד גיורא שפיגל. אריאל שלום
גאה במסע. תמם/אריאל שלום
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
"כולנו גאים בנסיקה שלה עד לצמרת המועדון". גולדהאר/דני מרון

תמם הצטרפה למכבי תל אביב לפני 12 שנה כסמנכ"לית שיווק ובהמשך התקדמה לתפקיד סמנכ"לית שיווק וסחר, משנה למנכ"ל ועד לתפקיד מנכ"לית המועדון משנת 2019.

"כשהצטרפתי למכבי לא דמיינתי כי יום אחד אהיה המנכ"לית של מועדון בעל שיעור קומה שכזה. אמנם נתתי את כל כולי למועדון אך אני חייבת גם לתת קרדיט לעמיתיי לעבודה ולארגון שהכיר בי ומינה אותי לתפקיד הניהולי הבכיר ביותר. ברצוני להודות לכל עובדי המועדון, להנהלה, לספונסרים, לשחקנים ולכל מי שעבדתי איתו, בעבר ובהווה וסייעו לי למלא את חובותיי. תודה מיוחדת לבעלים, מיטש גולדהאר ולג'ק אנגלידיס שהעניקו לי את ההזדמנות המדהימה הזאת - חוויה של פעם בחיים. אני סמוכה ובטוחה כי החזון והמנהיגות של מיץ' יחד עם תרומתם של העובדים הכל כך מוכשרים ומסורים, יובילו את מכבי להמשיך להתפתח, לצמוח, ולכבוש עוד פסגות רבות."

גולדהאר אמר: "ברצוני להודות לשרון על שנים רבות של שירות נטול אנוכיות במועדון הכדורגל מכבי תל אביב. כולנו גאים בנסיקה שלה עד לצמרת המועדון שלנו. במהלך השנים, שרון הוכיחה את עצמה כמנהיגה נאמנה ומסורה, ייצגה את המועדון ברמות הגבוהות ביותר, יזמה והובילה בהצלחה מרובה תהליכים רבים אשר שיפרו את תפקוד המועדון כמו גם את חווית האוהדים. שרון תישאר חלק ממשפחת מכבי תל אביב ואנו מאחלים לה בהצלחה בדרכה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully