וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רארש איליה הודה: "תקופה קשה עבורי, מקווה לשחק יותר"

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 7:12

שחקן מכבי תל אביב התראיין לתקשורת הרומנית וטען: "אין לי בעיות הסתגלות. עדיף שאעבור את התקופה הזאת עכשיו, כשאני בן 19, אוכל ללמוד ממנה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

רארש איליה הגיע למכבי תל אביב רגע לפני סיום מועד ההעברות, אך התקשה להותיר חותם. ילד הפלא של הכדורגל הרומני ממעט לשחק, וגם כשמקבל מאייטור קראנקה קרדיט, מתקשה לתרום לצהובים.

"זו תקופה קשה עבורי", הודה בריאיון שהעניק לתקשורת הרומנית, לקראת משחקה של הנבחרת הצעירה מול פורטוגל. "אני חושב שאני שעדיף שאעבור אותה כעת, כשאני בן 19. אוכל ללמוד משהו. אני מקווה לשחק ואז לחזור לקבוצה שלי, להמשיך לשחק ואז נראה. אני לא חושב שהיתה לי בעיית הסתגלות, אני יכול להתמודד עם השפה והחברים שלי לקבוצה תמיד עזרו לי, לא משנה איפה הייתי".

איליה המושאל מליל, שיחק העונה 73 דקות בליגת העל ולא תרם שער או בישול, הוסיף וסיפר: "הרמה אחרת בכל מקום, אבל מתרגלים. יש תקופות, ויש תקופות. אני מאמין בעצמי. אצטרך עוד דקות, אבל לא אני זה שמחליט מתי אני משחק".

רארש איליה מכבי תל אביב. אריאל שלום
נחוש. איליה/אריאל שלום

על המשחקים של רומניה הצעירה מול פורטוגל וגרמניה, כחלק מהכנה ליורו 2023, אמר: "היורו זה סיפור אחר, כל העיניים עליך, אתה מייצג את המדינה שלך וברמה גבוהה. כולנו כבר מחכים לזה". על הדימוי שיצא לרומניה בעולם אמר: "הדעה של אנשים על רומניה לא מאוד חיובית, לפחות לא איפה שאני הייתי. זו הזדמנות טובה עבורי להוכיח להם שרומניה מסוגלת גם לדברים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully