וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון אלמוג חזר לפעילות מלאה במכבי תל אביב ויעמוד לרשות קראנקה

23.3.2023 / 14:26

החלוץ, שהתאמן לבדו בחודש וחצי האחרונים מאז שחזר מאוסטריה, קיבל אישור לשוב להתאמן עם חבריו וגם עשוי ליטול חלק במשחקים שנותרו עד תום העונה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

חלוץ מכבי תל אביב אילון אלמוג הוחזר לפעילות מלאה בקבוצה. אלמוג בן ה-24, שערך אימונים אישיים בלבד בחודש וחצי האחרונים, למעשה התאמן לראשונה עם שחקני מכבי תל אביב מאז שחזר ארצה מהארטברג האוסטרית ביום האחרון של חלון ההעברות - גם אותם אימונים אישיים נערכו בשעות שונות מאלו שבהן התאמנו שחקני הקבוצה הבוגרת.

במכבי תל אביב הוחלט השבוע לאפשר לאלמוג לחזור לפעילות מלאה והוא כאמור ערך אימון ראשון אתמול (שלישי), כשהבוקר כבר שותף בצורה מלאה בכל חלקי האימון. למאמן אייטור קראנקה נמסר שהוא יכול מעכשיו להחליט אם הוא רוצה להשתמש באלמוג ולהלביש אותו במשחקי הקבוצה, על פי התרשמותו מה שיראה ממנו באימונים.

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
חזר לפעילות מלאה במכבי תל אביב. אלמוג/אריאל שלום

כזכור, אלמוג עזב בתחילת העונה לאוסטריה, אבל לא התאקלם מקצועית ואישית והחליט כי הוא מעוניין לעזוב את הארטברג ולחזור למכבי תל אביב - לא הייתה לו ברירה אחרת אלא לחזור למכבי תל אביב שממנה הושאל, מכיוון שבקיץ הוא שותף במשחק של הקבוצה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג והאופציה היחידה שנותרה לו היא לשוב לשורות הצהובים, אלא אם ימצא קבוצה מחוץ לאירופה שהעונה בה "הפוכה", כמו בסין או בארצות הברית.

במכבי תל אביב לא רצו להחזיר אותו לקבוצה בינואר, אבל בסופו של דבר הוחלט ללכת לקראתו מאחר שהוא לא רצה בשום אופן להמשיך באוסטריה ולא היו לו אפשרויות אחרות. אחרי מספר שבועות שהתאמן לבדו בחודש וחצי האחרונים, כעת אלמוג חזר לפעילות ועשוי אפילו ליטול חלק במשחקי הקבוצה עד תום העונה, בהתאם להחלטת קראנקה.

בתוך כך, הקבוצה עלתה אתמול לירושלים לפעילות ולביקור במויזאון יד ושם. הסיור וההדרכה שעברו השחקנים הותירה בהם רושם כבד, וגם היום שוחחו שחקני הקבוצה על מה שחוו אתמול במוזיאון ועל מה שעברו היהודים בשואה. כעת הקבוצה יצאה לחופשה קצרה ותשוב להתאמן בתחילת השבוע הבא. במכבי תל אביב מרוצים מכך שבסופו של דבר מבין כל הקבוצות, יש להם הכי הרבה שחקנים בסגל של הנבחרת הלאומית שתשחק בשבת נגד קוסובו (20:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכבי תל אביב במוזיאון יד ושם. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב בביקור במוזיאון יד ושם/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
מכבי תל אביב במוזיאון יד ושם. מכבי תל אבי בכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב בביקור במוזיאון יד ושם/אתר רשמי, מכבי תל אבי בכדורגל

במקביל, שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי ואנשי המועדון ביקרו במוזיאן יד ושם וערכו בו סיור מודרך. בהמשך ביקרו הצהובים גם בן חסידי אומות העולם בו מצויינים שמותיהם של מיקולאי והלנה סאיובסקי ואנילה דמבינסקה, אשר להם תפקיד משמעותי בהצלתה של סאלה, אימו של הבעלים מיטש גולדהאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully