וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ללא היליארד ובריימו נגד חולון, שתערוך טקס לפניני ומנקו

25.3.2023 / 17:16

האלופה תקבל בחזרה את ג'ונס במשחק הביתי מול הצהובים (ראשון, 18:30). פציעת רנדולף לא חמורה לשמחתה של הפועל ירושלים, שתארח את הפועל חיפה בה נרשמו רק שלושה זרים

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

המחזור ה-21 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) ובמוקד יעמוד המשחק בין הפועל חולון למכבי תל אביב (78:98 לצהובים ביד אליהו בסיבוב הראשון). הפועל חיפה, הקבוצה במומנטום הגרוע ביותר בליגה, תצא למשחק חוץ נגד הקבוצה הכי חמה בישראל - הפועל ירושלים (57:74 לירושלמים ברוממה בסיבוב הקודם).

עוד חדשות כדורסל

זיכרונות מאריק זאבי, געגועים ליאניס (הלטבי): הכירו את א.א.ק אתונה
מצאו מבוגר אחד שיאמין בהם: הנסיקה של כוכבי מכבי תל אביב
הרטל עונה לביקורות: "רוסיה? אז אסור לשחק גם בישראל ובסין"

מרווין ג'ונס, הפועל חולון. דני מרון
הפועל חולון תקבל אותו בחזרה. מרווין ג'ונס/דני מרון

הפועל חולון - מכבי תל אביב (18:30)

בשבוע החולף הקבוצה של גיא גודס סיימה את דרכה בליגת האלופות של פיב"א עם ניצחון ביתי על דיז'ון, וכעת היא תתמקד רק בליגה המקומית. חולון נמצאת בעיצומה של תקופה פחות טובה, כולל הפסד להפועל אילת בשבוע שעבר, ונראה שתסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי אם לא תצליח להפתיע את מכבי תל אביב ובמקביל הפועל ירושלים תפסיד שני משחקים. הסגולים מרוצים מההשתלבות של מני האריס שצפוי להישאר עד תום העונה, ובמקביל עומד לרשותו של גודס סגל מלא של זרים כשמרווין ג'ונס נרשם להתמודדות ויחזור לפעילות אחרי שלושה שבועות בהם נעדר בשל פציעה בגבו. מנגד, שון דאוסון עדיין יחסר, שחר עמיר הצטרף אליו ברשימת הפצועים אחרי שנחבל בכתף במשחק האחרון, והזרים שינוחו הם היידן דלטון וג'אבין דלורייה. לפני המשחק תקיים חולון טקס פרידה מגיא פניני ותעניק תשורה לרפי מנקו שזכה עמה באליפות אשתקד.

הריצה הנפלאה של מכבי תל אביב ביורוליג נמשכה ביום חמישי עם ניצחון חוץ חשוב על וילרבאן, ובעקבות התוצאות האחרות בסוף השבוע, יוכלו הצהובים להבטיח את מקומם בפלייאוף כבר ביום חמישי אם יצליחו לנצח את שתי היריבות האיטלקיות שיגיעו השבוע להיכל ביד אליהו - וירטוס בולוניה ואולימפיה מילאנו. בינתיים רוצה הקבוצה של עודד קטש להבטיח את המקום הראשון בטבלה בתום הסיבוב השני, ותוכל לעשות זאת עם ניצחון חוץ באחד האולמות שהיא יותר התקשתה בהם בשנים האחרונות. דארן היליארד וסולימאן בריימו לא נכללו בסגל

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל חיפה שון ג'ונס מול שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. לירון מולדובן
שניהם ייעדרו. שון ג'ונס תוקף מול ליוואי רנדולף/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - הפועל חיפה (21:00)

12 ניצחונות רצופים באמתחתה של מחזיקת הגביע שתמשיך בעומס המשחקים היחסי שלה השבוע, כשתקיים בהמשך גם משחק השלמה מול עירוני נס ציונה ומפגש עם מוליכת הטבלה. הפועל ירושלים הבטיחה באמצע השבוע החולף את המקום הראשון בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות וקיבלה בהגרלת שלב הפלייאוף את א.א.ק אתונה היוונית. למרות המומנטום הנהדר שלה והמצב של הפועל חיפה, בירושלים נותנים ליריבה הרבה קרדיט ומצפים להתמודדות לא פשוטה. ליוואי רנדולף, שנפצע בעינו בניצחון בשטרסבורג באמצע השבוע, צפוי להחמיץ את המשחק למרות שלשמחתם של האדומים מהבירה התברר כי הפציעה לא חמורה. בנוסף ייעדר גם עוז בלייזר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, וסים-סנדר ונה נותר מחוץ לסגל.

חודשיים מלאי הפסדים הובילו את הפועל חיפה מחלומות על כניסה לבית העליון ומקום בשלבים המאוחרים של היורופקאפ למלחמה נגד הירידה. הקבוצה מהכרמל שקלה זעזוע בצוות המקצועי אחרי התבוסה לבני הרצליה באמצע השבוע, אך נכון לעכשיו שרון דרוקר ממשיך לעמוד על הקווים. מי שמתאמן עם הפועל חיפה בתקופה האחרונה הוא ג'יימס פלדין, אקס הפועל ירושלים, אך הוא עושה זאת ללא חוזה ולכן לא ישחק גם מחר. שלושה זרים בלבד ייכללו בסגל, ממנו ייעדר שון ג'ונס.

משחקי יום שני בליגת העל:

הפועל גליל עליון - הפועל אילת (17:30)
הפועל גלבוע/גליל - עירוני קרית אתא (19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully