וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת לגרנט: צמד של בנדה העניק 1:3 לזמביה על לסוטו

במשחק הראשון שלו על הקווים בנבחרת האפריקאית, המאמן הישראלי ראה את אקס מכבי פתח תקוה הופך פיגור לניצחון חשוב במוקדמות אליפות אפריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

פתיחת הקדנציה של אברהם גרנט כמאמן זמביה התחילה הערב (חמישי) ברגל ימין עם ניצחון 1:3 על נבחרת לסוטו. אחרי שהזמבים פתחו את קדנציית מוקדמות אליפות אפריקה בהפסד לחוף השנהב, הם נשיגו ניצחון חשוב על קומורוס, וכעת תחת המאמן הישראלי במשחקו הרשמי הראשון על הקווים, עשו צעד חשוב אל המטרה העיקרית - העפלה לאליפות אפריקה הבאה.

זה התחיל רע עבור אלופת אפריקה לשעבר, כשבדקה ה-13 לובאמבו מוסונדה נפצע והוחלף על ידי לאמק בנדה, אקס מכבי פתח תקוה ושחקן לצ'ה האיטלקית כיום. כעבור 20 דקות היתה זו האורחת שעלתה דווקא ליתרון משער של טשווארלו ברנג, אך בחלוף 4 דקות זמביה חזרה לעניינים משוויון של פאשן סקאלה, חולצה של ריינג'רס הסקוטית.

במחצית השנייה הדברים עבדו טוב יותר לגרנט כשהחילוף המוקדם והכפוי שלו עבד נהדר. בנדה כבש צמד בזק (53 ו-57), הפך את התוצאה והעניק שלוש נקודות חשובות לזמבים במוקדמות האליפות.

עוד בכדורגל עולמי

לאמק בנדה, שחקן נבחרת זמביה. ברני ארדוב
עלה כמחליף וכבש צמד שהעניק ניצחון. בנדה/ברני ארדוב

בראשון (16:00) גרנט וזמביה יתארחו במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות אליפות אפריקה אצל נבחרת לסוטו וינסו לעשות צעד משמעותי אל עבר עלייה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully