וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים לקוסובו: "מרגישים שאפשר לעלות לטורניר גדול"

22.3.2023 / 17:39

אצטדיון בלומפילד יתמלא למשחק הראשון של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות היורו, מאמן הנבחרת: "הביחד הוא מקור העוצמה הכי גדול שלנו". ליידנר: "כיף לדעת שהקהל מחובר אלינו"

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

בעוד שלושה ימים (שבת, 20:00) תחל נבחרת ישראל את מוקדמות יורו 2024 נגד קוסובו כשמטרה אחת לנגד עינייה - השגת המקום השני והבטחת המקום באליפות אירופה לראשונה בהיסטוריה. לקראת המשחק שיפתח את הקמפיין, ההתאחדות הודיעה הערב (רביעי) כי כל הכרטיסים למשחק באצטדיון בלומפילד נמכרו.

מאמן הנבחרת אלון חזן שיתף בתחושותיו עם פרסום ההודעה ואמר: "זה כל כך לא מובן מאליו ליהנות מהבעת אמון כזאת של הקהל ואנחנו באמת אומרים תודה לכל אחד ואחת. גאווה עצומה. אני מבטיח שנעשה הכל, שלא נוותר על אף כדור והלוואי שגם הפעם נחגוג יחד בסיום המשחק. הביחד הזה הוא מקור העוצמה הכי גדול שלנו".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם דור פרץ. קובי אליהו
מתרגש מהבעת האמון. אלון חזן/קובי אליהו

עוד בנושא נבחרת ישראל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דורון ליידנר, שהוביל את אוסטריה לניצחון 0:2 בדרבי הוינאי ביום ראשון עם שער ובישול, התראיין לפני האימון ואמר: "אני שמח להגיע אחרי משחק טוב שהחזיר לי את הביטחון. כל שחקן תמיד רוצה לשחק כמה שיותר. החלטתי ללכת למקום שייתן לי את הדקות ושמח על ההחלטה. אני מרגיש שאני בא לקוסובו עם ביטחון ומקווה לעשות הכי טוב שיש".

גם המגן השמאלי התייחס להבעת האמון מהקהל: "תמיד כיף לדעת שהקהל מחובר אלינו, אנחנו מאוד צריכים את זה וזוכרים מהמשחק הקודם את הדחיפה שנתנו לנו נגד אלבניה. זה מאוד חשוב לנו ואנחנו שמחים מאוד. הם כנראה מרגישים כמונו, שאפשר לעלות לטורניר גדול, ורוצים לעזור לנו".

אקס הפועל תל אביב הוסיף: "כל החיים שיחקתי בקו של ארבעה כמגן. בגלל שהיכולות בהתקפה הן הצד החזק שלי, אני מצליח להסתגל גם לקו של חמישה. אבל אני רגיל לתפקיד הזה בכל המשחקים שלי בנבחרת ומאמין שאצליח לעשות את העבודה. היעד שלנו הוא לעלות. הבית שוויוני, כל הנבחרות יכולות להשיג את המטרה הזאת, ואני מקווה שאנחנו נעשה את זה. הקריירה שלי בנבחרת הבוגרת התחילה עם בניון וחזן, שמח שהם נותנים לי את הבמה, מאמינים בי וסבלניים איתי. בינתיים התוצאות טובות, הצלחנו לסיים מקום ראשון בליגת האומות ואנחנו מקווים להצליח גם בקמפיין הזה".

שחקן נבחרת ישראל דורון ליידנר. ברני ארדוב
מגיע עם ביטחון. דורון ליידנר/ברני ארדוב

שלושה ימים אחרי המשחק מול קוסובו תתארח ישראל אצל הנבחרת הבכירה בבית - שוויץ. במהלך הקמפיין תתמודד ישראל גם מול רומניה, בלארוס ואנדורה, כאשר שתי הראשונות יעפילו אוטומטית ליורו. אם ישראל תסיים במקום השלישי ומטה, היא תשחק בפלייאוף אליו העפילה כשסיימה במקום הראשון בליגת האומות בבית שכלל את איסלנד ואלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully