וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטויות, השיקולים ואווירת הביחד. מבט ביניים על הנבחרת

22.3.2023 / 10:18

עבדה ככל הנראה לא יהיה כשיר ונלקח בחשבון לשוויץ, חזיזה זוכה לעדיפות כמחליפו מול קוסובו. ההחלטות לגבי עמדת הבלם הנוסף לצד ויטור ועמדת החלוץ עדיין פתוחות, המשפחות הגיעו למלון בהרצליה ונראה כי האווירה היא הבעיה האחרונה בפתיחת הקמפיין

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל נכנסת היום (רביעי) ליום ההכנה השלישי שלה לקראת המשחק מול קוסובו במוצ"ש במסגרת מוקדמות יורו 2024. בשעות הערב המוקדמות שוב תעשה הנבחרת את הדרך הקצרה מהמלון בהרצליה בו היא מתאכסנת לבית הנבחרות בשפיים ונראה ששוב לא יהיה על הדשא עם כולם ליאל עבדה, שעדיין סובל מכאבים במקום הפציעה שלשום ואתמול קיים בשל כך רק אימון אישי קל עם מאמני הכושר בצידי המגרש.

אלון חזן כבר מתחיל להשלים עם האפשרות שעבדה לא יעמוד לרשותו מול קוסובו, אבל חושב עליו לקראת שוויץ ביום שלישי הבא בז'נווה ומכאן שכל עוד לא תיערך לחלוץ בדיקת דימות שתאתר קרע קטן בשריר, ינסו להכשירו בעזרת הצוות הרפואי. בנבחרת לא רוצים לפגוע בשחקן של סלטיק ולא רוצים להחזירו למועדון הסקוטי עם פציעה משמעותית ומכאן שהכל נעשה בזהירות ובתיאום עם השחקן.

ליאל עבדה, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
בנבחרת לא יסכנו אותו. עבדה/דני מרון

מספר שחקנים באים בחשבון כמחליפים לעבדה, אבל בינתיים חזן חושב בעיקר על דולב חזיזה. השיפור התמידי אצל שחקן מכבי חיפה לצד הניסיון שצבר העונה במשחקי ליגת האלופות, מקנים לחזיזה יתרון על פני שחקנים אחרים בנבחרת שיכולים לשחק בתפקיד הזה, אבל חזן וגם יוסי בניון שאיתו הדברים נסגרים בהתייעצות, שוקל בהחלט את הצבתו של חזיזה כשחקן הכנף כשמהעבר השני יעלה מנור סולומון.

הערב באימון שיהיה סגור לתקשורת בחלק הטקטי בניגוד לצמד האימונים שהיו עד כה ואשר היו פתוחים לכל אורכם, יעלה חזן הילוך גם בכל הקשור לציוות הבלם לצד מיגל ויטור. באימון אתמול תורגל רז שלמה לצד בלם הפועל באר שבע, אבל לא בטוח שחזן כבר סגור על זה מכיוון שאיאד אבו עביד היה הפרטנר של ויטור בהרבה משחקים העונה בהגנת הקבוצה הדרומית וגם צבר ניסיון אירופאי במשחקי הקונפרנס ליג. הקרב על העמדה הזו עדיין פתוח, אם כי שלמה נחשב ליותר מהיר מאבו עביד ומכאן שחזן חושב עליו ברצינות.

הבחירה בין תאי בריבו לבין שון וייסמן תיקבע על פי האופי של החלוץ שרוצים חזן ובניון במשחק הזה. בריבו הוא יותר חלוץ רחבה בעל נפח גוף ואילו וייסמן נחשב ליותר מהיר ודינמי, כך שבסופו של דבר מבין שניהם, יבחר החלוץ שיותר מתאים מול שחקני ההגנה של קוסובו.

שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
מתח, דריכות ואווירה טובה בנבחרת ישראל/דני מרון

בישראל ממשיכים בקו של "הנבחרת היא הכוכב" ומנסים כל העת להשרות אווירת ביחד על השחקנים. אמש איפשרו בנבחרת ביקור משפחות כאשר למלון בהרצליה הגיעו בלילה גם סוכני שחקנים שישבו עם חלק מהשחקנים לשיחות המשפחתיות. לשון וייסמן ולאוסקר גלוך אפילו התירו לצאת להשתתף בפרק של "בובה של לילה" על מנת להפיג את המתח והאווירה עד עכשיו היא הדבר האחרון שמהווה בעיה בנבחרת, שתהיה חייבת להתחיל את הקמפיין עם ניצחון במוצ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully