וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרש כנפיים: מה עומד מאחורי פרישת ביברס נאתכו מנבחרת ישראל?

21.3.2023 / 17:10

קפטן נבחרת ישראל רק בן 35 ונמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו, אז מי החליט "להפריש" אותו מהנבחרת ולמה דווקא בצורה כזו? מוטי חביב מבקש מראשי הנבחרת להבהיר מה העקרון המנחה מאחורי ההחלטה

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

יוסי בניון אומר: "בלב שלם אני אומר שכל השיקולים מקצועיים ונקיים". ואני מאמין לו. אלון חזן מגבה אותו: "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי שהנבחרת תבוא עם הסגל הכי טוב" וגם זה נשמע אמין והגון. וגם כשהמנהל המקצועי מזכיר לכולם ש"הייתי שחקן המון שנים בנבחרת ולא ראיתי פעם אחת שפורסם סגל ובתקשורת אמרו שהכול מושלם" הוא צודק ב-100 אחוז.

להעדיף בסגל את יואב ג'רפי על פני בוריס קליימן שמשחק בקביעות בליגה היוונית הראשונה? זה עניין של דעה וזה בסדר. לחשוב שדורון ליידנר (5 משחקים באוסטריה וינה, אף אחד מהם לא 90 דקות) או דני גרופר מלודוגורץ הבולגרית יכולים לתרום יותר מאופיר דוידזאדה? זו דעה מקצועית, וזה בוודאי בסדר, ואלו באמת רק דוגמאות בודדות, יש עוד המון.

אבל "להפריש" את ביברס נאתכו ולערבב אותנו ב"אנחנו עושים הכל בראש ובראשונה כדי שתהיה את הנבחרת הכי טובה בתנאים שעומדים לרשותנו ולהציג את התוצאות הכי טובות". עד כאן. זה כבר לא "רעשים מסביב" כמו שאומר המנהל המקצועי, אלה רעשים פנימיים שאמורים להסתיר קו חשיבה של הצערת הנבחרת, וזה בסדר. רק תודיעו שזה העקרון המנחה.

שחקן פרטיזן בלגרד ביברס נאתכו. רויטרס
נמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. נאתכו/רויטרס

ביברס נאתכו, להזכירם הקפטן, נמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. אין אף שחקן מ-10 הליגיונרים ששיחק העונה יותר ממנו. אין גם אף שחקן בסגל שכבש העונה יותר שערי ליגה מנאתכו, למרות שזה לא בדיוק הייעוד שלו כשחקן כדורגל ולא מצפים ממנו שיחורר רשתות.

אין שום משמעות ל-87 המשחקים של נאתכו במדים הלאומיים. זה גם ממש לא רלוונטי שיש לו עשרות הופעות בליגת האלופות, שחגג בעבר אליפות וסופר קאפ ברוסיה, או שיחק בגמר גביע יווני, או שהיה שותף לדאבל של הפועל תל אביב. מה שהיה - היה. לא חיים על העבר.

אבל אני מדבר על כאן ועכשיו. רק בשבוע שעבר הוא כבש (לא בפנדל) בניצחון פרטיזן, וגם ארבעה ימים קודם לכן הוא הבקיע. לא רואים כאן אצלנו את המשחקים בסרביה, אני לא חושב שחזן או בניון נסעו לראות אותו, אבל עובדה היא שדווקא במשמרת שלהם "מופרש" אחד הקשרים האחוריים הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי כשהוא בכושר נהדר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. קובי אליהו
טובת הנבחרת מעל הכל? אלון חזן/קובי אליהו

אני מניח שהצוות המקצועי בנבחרת משוכנע שעומרי גנדלמן, מחמוד ג'אבר, דן גלזר, ובטח נטע לביא טובים ממנו, אבל אם "טובת הנבחרת מעל הכל" כמו שאומר אלון חזן, אסור לוותר על נכס יקר כמו ביברס נאתכו. למה לוותר, ובעיקר בעיקר למה עכשיו?

זלאטן איברהימוביץ' הוזמן לנבחרת שבדיה והוא בן 41 ו-200 יום, אני נתלה באילנות גבוהים ומזכיר את כריסטיאנו רונאלדו שבגיל 38 משתייך לסגל נבחרת פורטוגל, אבל אתה יוסי בניון, אתה בעצמך, שיחקת במוקדמות המונדיאל כשהיית בן 37 פלוס, ואתה יוסי בניון לא אהבת כש"הפרישו" אותך מבית"ר ירושלים בגיל 39.

נאתכו חגג בחודש שעבר 35...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully