וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' חזר לסגל נבחרת שבדיה, סונדגרן לא זומן

החלוץ בן ה-41 נכלל בסגל לפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024: "כל עוד הוא בריא, הוא יכול לעזור לנו". מגן מכבי חיפה לא נכלל ברשימה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' שב לסגל נבחרת שבדיה. בגיל 41, אחרי שהיה מושבת במשך כחצי שנה בעקבות פציעה קשה ורק לאחרונה חזר לשחק במדי מילאן והספיק לרשום שלוש הופעות בלבד, הכוכב הכי גדול של שבדיה חוזר לייצג את המדינה.

המשחק האחרון של איברהימוביץ' עבור נבחרת שבדיה היה ב-29 במרץ 2022, אז היא פגשה את פולין בפלייאוף העלייה למונדיאל. כזכור, ב-2016 הוא הודיע על פרישה מהנבחרת, אלא שאחרי חמש שנים הוא חזר ללבוש צהוב-כחול כאשר נכלל בסגל לקמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון.

זלאטן איבהימוביץ', חלוץ מילאן. רויטרס
חזר לשחק, שב לסגל הנבחרת. איברהימוביץ'/רויטרס

הסגל המלא של שבדיה

המאמן יאן אנדרסון הסביר את ההחלטה לזמן את זלאטן לקמפיין מוקדמות יורו 2024 שייצא לדרך בסוף השבוע הבא: "תמיד אמרתי שמבחינתי אם הוא כשיר, גם אם לא בשביל לעלות בהרכב, הוא ראוי להיות חלק מהנבחרת. הוא יכול להשפיע ולתרום גם בהיבט של מנהיגות ואין ספק שביכולתו לעזור לנו".

איברהימוביץ' הבקיע 62 שערים ב-121 הופעות בינלאומיות, כידוע הכובש המצטיין בתולדות נבחרת שבדיה. ביום שישי הבא (24 במרץ) תארח שבדיה את בלגיה וכעבור שלושה ימים תארח את אזרבייג'אן. היא הוגרלה בבית גם עם אוסטריה ואסטוניה.

אגב, מי שלא נכלל בסגל שבדיה זהו המגן דניאל סונדגרן, שחקן מכבי חיפה שייזכה למנוחה לפני שהירוקים יפגשו את הפועל באר שבע ב-1 באפריל, מיד עם חזרת ליגת העל מפגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully