וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן: "ליגה שנייה? יש לי אכזבה מעצמי, הייתה שנה קשה"

21.3.2023 / 18:35

הנבחרת ממשיכה להתכונן לקוסובו (שבת, 20:00), החלוץ דיבר על התקופה האחרונה שכללה מעבר ופרידה מסבו שנפטר: "זה עוד טרי, כשאני בספרד אני בבועה". עבדה רץ בצד, דסה: "פרישת נאתכו כואבת לי, הלוואי ויהיו לנו עוד המון כמוהו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

נבחרת ישראל המשיכה הערב (שלישי) בשבוע ההכנות שלה לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024. הנבחרת תחל את דרכה במוצאי שבת באצטדיון בלומפילד נגד קוסובו (20:00), שאיתה ועם רומניה היא אמורה להיאבק על המקום השני בבית שמעניק כרטיס אוטומטי לגביע אירופה. שלושה ימים לאחר מכן תתארח הנבחרת של אלון חזן אצל הפייבוריטית הגדולה לסיים ראשונה בבית - שוויץ.

כאמור, גם הערב ערכה הנבחרת אימון במתחם הנבחרות בשפיים, אליו הגיעו ילדים רבים להפנינג של הנבחרת. ליאל עבדה, שנפגע בשריר באימון אתמול, רץ היום בצד ובנפרד משאר שחקני הנבחרת.

עוד בנבחרת

ליאל עבדה, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
רץ בצד. עבדה/דני מרון

שון וייסמן דיבר על ההכנות למשחק ולאווירה בנבחרת: "כיף גדול, במיוחד עם הילדים שיש כאן. ההרגשה טובה, אנחנו מצפים ומחכים. הנבחרת צריכה את שון וייסמן כמו שהיא צריכה את כל השחקנים פה, יש נבחרת מדהימה וזה כיף, יש הרגשה של משהו חדש. תמיד כיף להתחיל ואני לא יכול לחכות ליום שבת. יש פה צוות מקצועי נהדר שמכין אותנו כמו שצריך, נתכונן לקוסובו כל השבוע".

החלוץ נשאל על העונה שעוברת עליו באופן אישי, שבמהלכה עבר מוויאדוליד מהליגה הראשונה בספרד לגרנאדה מליגת המשנה: "כמובן שיש לי אכזבה מעצמי, אבל אלה מהחיים, לפעמים צריך לקחת צעד אחורה בשביל שניים קדימה. יבוא יום ואפרוק את מה שיש לי על הלב, עברתי שנה לא פשוטה, עכשיו אני רק רוצה לשמח".

שון וייסמן, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
רוצה להשאיר מאחוריו את התקופה הקשה. וייסמן/דני מרון

התקופה האחרונה הייתה קשה עבור וייסמן בעיקר משום שסבו נפטר לאחרונה. "זה עוד טרי, שלושה - ארבעה חודשים", ציין וייסמן, "כשאני בספרד אני נמצא בסוג של בועה, מקווה שהוא יושב למעלה ומחייך".

על הציפיות מהנבחרת הוסיף: "אני שמח שיש ציפיות, זה אומר שהנבחרת טובה ושהצבנו רף גבוה אחרי ליגת האומות. סומך עלינו, יש גישה טובה, אנשים טובים, שחקנים מצוינים והקהל חוזר. בבית עם אצטדיון מלא אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת".

ביברס נאתכו, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
דסה מתקשה להיפרד. נאתכו/דני מרון

אלי דסה דיבר גם הוא ונשאל על הפרישה הקרובה של ביברס נאתכו מהמדים הלאומיים: "זה כואב לי. מאז הזימון האחרון ועד היום היו לנו המון שיחות, זה לא פשוט. ביברס דמות מרכזית בנבחרת, גם עבורי באופן אישי. הוא די חנך אותי בכל נושא הקפטן, במעבר לרוסיה הוא היה מאוד מעורב. הייתה פה החלטה שקולה שלקחה זמן, צריך להעריך את זה. לא מובן מאליו ששחקן בסדר גודל כזה לוקח החלטה מושכלת ובוגרת, הלוואי ויהיה לנו עוד המון ביברס נאתכו".

המגן של דינמו מוסקבה נשאל עם הנבחרת מסוגלת להיאבק על המקום השני בבית: "אנחנו יכולים וחייבים, פשוט זה לא יהיה. קוסובו קשוחה וטובה, יש שם שחקנים איכותיים מקבוצות בסדר גודל די מרשים, אי אפשר לזלזל בזה. הקמום שני ריאלי והוא המטרה שלנו, אבל הדרך עוד ארוכה ונצטרך להשקיע הרבה מאמץ. כמו שאנחנו מתרגשים, גם הקהל מתרגש ובצדק. באירוע הזה כאן אנחנו חולקים עם הילדים את ההתרגשות והשמחה, אבל ככל שנתקרב למשחק נצטרך להשאיר הכל בצד ולהתמקד בתוצאה שזה הדבר הכי חשוב".

על השילוב בין צעירים לוותיקים בנבחרת: "זה צריך לעבוד מהרגע הראשון, השילוב מבטיח ונראה טוב, מקווה שזה יבוא לידי ביטוי. הקמפיין לא יקום ויפול על המשחק בשבת, זה המסר שלי החוצה, להבין שהדרך ארוכה ודברים יכולים להשתנות בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully