וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו מואני על ההחמצה בגמר המונדיאל: "זה היה משנה את חיי"

חלוץ נבחרת צרפת על הפספוס מול אמי מרטינס: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה". ז'ירו: "אמבפה יחבר בין הדור הוותיק והחדש"

קבלת הפנים של נבחרת צרפת בפריז/רויטרס

הימים חולפים, ורנדל קולו מואני עדיין לא מצליח להתגבר על ההחמצה הבלתי נשכחת בסיום גמר מונדיאל האחרון. החלוץ בן ה-24 מצא עצמו לבד לגמרי מול אמיליאנו מרטינס, אך השוער הארגנטינאי סיפק הצלת ענק, המשחק הלך לדו-קרב פנדלים, וכולם זוכרים כיצד נגמר.

"לעולם לא אשכח את ההחמצה הזאת", הודה היום (רביעי). "היינו כל כך קרובים להביא הביתה גביע עולם שלישי. לא אשקר, זה מכעיס אותי כשאני חושב על זה. זה יכול היה לשנות את חיי. כשאני צופה שוב במהלך, אני מבין שהיו לי כל כך הרבה הזדמנויות. אבל על המגרש, הכל קורה מהר מדי".

החלוץ שכבש העונה 16 שערים ובישל עוד 14 עבור איינטרכט פרנקפורט מגיע במעמד אחר לפגרת הנבחרות הזו. עדיין לא ברור האם יהיה החלוץ הפותח של דידייה דשאן, אך כשברקע שמועות על מעבר ענק, קולו מואני מאמין בעצמו. "אני מוכן לתפקיד הזה", אמר. "המאמן יחליט. יש פה עדיין שחקנים ותיקים שראויים לכבוד ואני ממשיך ללמוד מהם. להיות החלוץ הפותח של נבחרת צרפת זו מטרה שהצבתי לעצמי".

שוער נבחרת ארגנטינה, אמיליאנו מרטינס, עוצר את חלוץ נבחרת צרפת, רנדאל קולו מואני. Buda Mendes, GettyImages
איך אפשר לשכוח החמצה כזאת. קולו מואני מול אמי מרטינס/GettyImages, Buda Mendes

עוד בכדורגל העולמי

עוד בוואלה!

קיליאן אמבפה מונה לקפטן, אנטואן גריזמן יפרוש מנבחרת צרפת?

לכתבה המלאה

כשקולו מואני מדבר על שחקנים ותיקים, הוא מתכוון בעיקר למלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים, אוליבייה ז'ירו. החלוץ בן ה-36 נשאל על הקפטן החדש של הטריקולור, קיליאן אמבפה, ואמר: "הוא כבר הוכיח שהוא מנהיג. זה יעניק לו עוד אחריות, אבל הוא יהיה אחר מהוגו לוריס. הוא החוליה המחברת בין הדור הוותיק והדור החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully