וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוז פואה: הפועל ירושלים ניצחה בשטרסבורג והבטיחה ביתיות ברבע הגמר

שבוע אחרי הניצחון בדיז'ון, מחזיקת הגביע גברה בחוץ על יריבה צרפתית נוספת 63:71 עם ניצחונה ה-12 ברציפות בכל המסגרות וסיימה כראש בית בליגת האלופות. הנקינס וקרינגטון בלטו, דז'יקיץ' יהנה מביתיות בסדרה. חולון נפרדה מאירופה עם ניצחון בהארכה לאחר קאמבק וריצת 3:32

הדהירה של הפועל ירושלים ואלכסנדר דז'יקיץ' לא נעצרת, כאשר הערב (רביעי) רשמה מחזיקת הגביע ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות עם 56:74 מרשים בשטרסבורג. שבוע אחרי שניצחה בדיז'ון והבטיחה מקום ברבע גמר ליגת האלופות, ירושלים חזרה לצרפת ולקרב ישיר מול המארחת על המקום הראשון בבית שיסדר יתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר. בהגרלה שתיערך בשישי יגלו בבירה מי תהיה הקבוצה שמפרידה ביניהם לבין מקום בפיינל פור אירופי, כאשר האופציות הן מנרסה ומורסיה הספרדיות וא.א.ק אתונה מיוון.

ירושלים נטלה את ההובלה ברבע הראשון והראתה שהיא לא מוכנה להיפרד מרצף הניצחונות שלה, ובתחילת הרבע השני כבר עלתה בפעם הראשונה ליתרון דו ספרתי. ליוואי רנדולף נפצע בעינו לקראת ההפסקה ולא שב, אך גם זה לא הרתיע את האורחת.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. סמית'/ברני ארדוב

טים פרייז'ר בעל העבר ב-NBA אמנם גילה סימני התעוררות אצל שטרסבורג ברבע השלישי אחרי מחצית ראשונה אנמית, אך ירושלים דאגה לשמור על יתרון דו ספרתי יציב. בכל פעם שהמארחת ניסתה לחזור ברבע האחרון, קאדין קרינגטון העניש אותה ולא נתן לה לחזור, בדרך להבטחת הניצחון של הנציגה הישראלית. קרינגטון הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, זאק הנקינס נהנה בצבע עם 13 ו-8 ריבאונדים. מרכוס קין בלט בצד השני עם 17, אך שטרסבורג תיאלץ להסתפק בסגנות ותשחק ברבע הגמר בלי יתרון ביתיות.

קלעו לירושלים: קאדין קרינגטון 16, זאק הנקינס 13 (8 ריבאונדים), ליוואי רנדולף 11, ברנדון בראון 8, מארקס מייריס 7, ספידי סמית' 6, איתי שגב 5, סים סנדר ונה 3, אור קורנליוס 2.

קלעו לשטרסבורג: מרכוס קין 20, לאו קבאלייה ודיאנדרה לנדסדאון 14 כ"א, פול לאקומב 7, טים פרייז'ר ואייק אודאנו 4 כ"א. שותפו ולא קלעו: רודיונס קורוקס, בודיאן מאסה, מרטין פטרקה.

עוד בכדורסל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס. לירון מולדובן
ירושלים בראשות הבית. קורנליוס/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1: זאק הנקינס התחיל נהדר בצבע עם שש נקודות ואור קורנליוס קבע 4:8, לאו קבאלייה שקלע את כל שש הנקודות הראשונות של הצרפתים הקטין ל-8:6. ליוואי רנדולף צלף את השלושה הראשונה של ירושלים, קאדין קרינגטון חדר נהדר לצבע והגדיל ל-13:19. ברנדון בראון קלע מחוץ לקשת, שטרסבורג צימקה ל-22:15 בסוף הרבע.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם איתי שגב. ברני ארדוב
פתיחה טובה של האורחת. שגב וסמית'/ברני ארדוב

רבע 2: סים סנדר ונה פתח את הרבע עם שלשה מהפינה שסידרה למחזיקת הגביע יתרון דו ספרתי ראשון - 15:25. קרינגטון הוסיף עוד שלשה, אך אז החלה שטרסבורג לנגוס בהפרש ומרכוס קין הקטין ל-34:29. רנדולף קבע יתרון דו ספרתי נוסף עם שלשה, אך עוד לפני המחצית נפצע בעינו ולא שב לפרקט. ספידי סמית' קלע שלשה על סף ההפסקה, ובמחצית זה 34:45 ירושלמי.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בלט ונפצע. רנדולף/ברני ארדוב

רבע 3: קרינגטון קלע סל קשה, איתי שגב הטביע בצבע אחרי אסיסט נהדר של סמית' ושטרסבורג הזעיקה פסק זמן כשהיא בפיגור 51:36. טים פרייז'ר שנעלם במחצית הראשונה קלע את שני הסלים הראשונים שלו והקטין ל-55:44. בראון קלע על הבאזר, ועשר דקות לסיום ירושלים הוליכה 46:58.

שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס. לירון מולדובן
ניצחון מרשים לשחקנים של דז'יקיץ'. קורנליוס/לירון מולדובן

רבע 4: שטרסבורג קלעה את ארבע הנקודות הראשונות של הרבע, קרינגטון השיב עם שלשה חשובה שקבע 50:61. קין סחט עבירה לשלוש זריקות וצימק, אך אז קרינגטון שוב הפציע עם צליפה מחוץ לקשת שהגדילה ל-56:67. קרינגטון החטיא הזדמנות להגדיל לדו ספרתי, אך סיפק בצד השני חסימה נהדרת שמנעה מומנטום צרפתי. האורחת סגרה סיפור מקו העונשין בדרך ל-63:71 בסיום.

מני האריס, הפועל חולון. ברני ארדוב
בלט בניצחון של חולון. האריס/ברני ארדוב
עמית שרף, עוזר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
מילא את מקומו של גודס. עוזר המאמן עמית שרף/ברני ארדוב
ניב משגב, הפועל חולון. ברני ארדוב
חולון שרדה דרמה. משגב/ברני ארדוב

במשחק הנוסף בבית הישראלי - צרפתי, הפועל חולון נגררה להארכה ונפרדה מאירופה אם ניצחון 81:88 לפרוטוקול בלבד על דיז'ון, במפגש בין שתי המודחות מהמפעל. חולון החסירה את המאמן גיא גודס, כריס ג'ונסון, מרווין ג'ונס ושון דאוסון, ונקלעה לפיגור של 21 נקודות ברבע השלישי. מאז האלופה טסה לריצת 3:32 מדהימה שהפכה את התוצאה.

בשניות הסיום וכשהם בפיגור שלוש, הצרפתים סחטו עבירה לשלוש זריקות ועמדו בלחץ בדרך להארכה. חולון לא נרתעה, כאשר שלשה של ניב משגב ושני סלים של מני האריס הובילו אותה לניצחון. מני האריס ששב לאחרונה למועדון הוביל עם 25 נקודות, ג'אווין דלורייה וסי ג'יי האריס הוסיפו 15 כ"א והיידן דלטון תרם 14. מאט מובלי הוביל את המפסידה עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully