וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריית אתא ועד קריית אתא: נקודת הציון של הפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:18

בין דיז'ון לשטרסבורג, ואחרי הרכישה בידי מתן אדלסון, האדומים טיילו ל-65:107 קליל בצפון. מדובר בניצחון הגבוה ביותר שלהם בליגת העל מאז הביסו ב-45 הפרש את אותה קריית אתא ב-2009. גל מקל עשוי להצטרף להנהלה החדשה

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס רוזנברג
נהנים ומבלים. ירושלים/לילך וייס רוזנברג

ספירת רצף הניצחונות של הפועל ירושלים הגיעה אמש (שבת) ל-11, ולמרות שהטיול בקריית אתא היה די צפוי וכנראה היו לאדומים הישגים מרשימים יותר - הפעם מדובר בשיא מסוג אחר. פער 42 הנקודות שהשיגה הקבוצה, 65:107, מביא לה את הניצחון הגבוה ביותר בליגת העל ב-14 השנים האחרונות, מאז הביסה 72:117 בחוץ ב-2009 את לא אחרת מקריית אתא.

בניצחון הקודם קיבלו הירושלמים 19 נקודות מעומאר סניד, 18 בתוספת 12 ריבאונדים מרוג'ר פאוול ו-17 נקודות ממורן רוט, והפעם היה זה מי-אם-לא קאדין קרינגטון ששוב להט עם 27 נקודות ב-27 דקות וצלף שש שלשות מה-17 הקבוצתיות. טי.ג'יי קליין נכנס לתפקידו של פאוול מ-2009 ורשם דאבל-דאבל של 13 נקודות ועשרה כדורים חוזרים.

"ניצחנו, וזה טוב. יצאנו בלי פציעות, וזה חשוב", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "ניסיתי לחלק את הדקות בין שחקנים ששיחקו פחות. התוצאה הסופית לא משקפת מה שקרה באמת על המגרש. קריית אתא היא קבוצה טובה".

"אני מרגיש כאן בנוח, והמאמנים משלבים אותי במערכת", אמר קליין. "דז'יקיץ' הוא מאמן טקטי, וההגנה שלנו בנויה על המון פרטים קטנים. אני מנסה ללמוד ולעזור ככל שאני יכול. כולם שמחים כרגע, וצריכים להתרכז בכל משחק בנפרד".

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס עם סים סנדר ונה. לילך וייס רוזנברג
בכושר מצוין. הנקינס/לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל ירושלים חוגגים/לילך וייס רוזנברג

אלא שעם כל הכבוד לחגיגה בקריית אתא, השבוע הזה ייזכר לירושלים - לטוב או לרע - בעיקר בשל הדברים שמתרחשים מחוץ למגרש, ושישפיעו על עתידה. בהנהלת הקבוצה מקווים לקבל בימים הקרובים תשובות ברורות בנוגע לשלל נושאים, ובראשם שאלת הרכב הבעלות.

על פניו, בידי מתן אדלסון עומדות שלוש אפשרויות: רכישת חלקו של איל חומסקי ובניית המועדון מחדש; רכישה, אך השארת חומסקי (ואולי גם בעלי תפקידים נוספים) בעמדות משפיעות; או הצטרפות לבעלים הקיים, שישמור על חלקו וימשיך להיות חלק מהקבוצה. מי שנטל חלק פעיל במגעים לקראת החתימה הצפויה הוא קפטן נבחרת ישראל לשעבר, גל מקל, אך עדיין לא ברור אם ירצה לקחת על עצמו תפקיד רשמי במועדון.

אף שכבר הבטיחה את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, ביום רביעי תתארח הפועל ירושלים בשטרסבורג למשחק גורלי. המנצחת בו תסיים במקום הראשון בבית ט' ותגיע לסדרת הטוב משלושה עם יתרון הביתיות מול יריבה שתסיים בבית אחר במקום השני; המפסידה תסיים שנייה ותתמודד ללא הביתיות מול אחד מראשי הבתים. הגרלת הפלייאוף תתקיים ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully