וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יתרון הביתיות חשוב לנו": הפועל ירושלים בקרב על המקום הראשון

22.3.2023 / 7:07

אחרי שהבטיחו את עלייתם לרבע גמר ליגת האלופות, האדומים מתארחים הערב (21:00) במחזור הנעילה בשטרסבורג ורוצים את ראשות בית ט'. הפועל חולון נפרדת מאירופה במשחק ביתי מול דיז'ון

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

הפועל ירושלים חגגה בשבוע שעבר את הבטחת מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, אבל המשימה שלה עוד רחוקה מלהסתיים. הערב (רביעי, 21:00) היא תתארח בשטרסבורג לקרב ישיר על המקום הראשון בבית ט' - וקשה להפריז במשמעות המשחק במחזור הנעילה.

המנצחת תסיים ראשונה ותגיע לסדרת הפלייאוף של הטוב משלושה עם יתרון הביתיות מול יריבה שתדורג במקום השני באחד הבתים האחרים; המפסידה תיאלץ להתמודד נגד אחד מראשי הבתים, ולנצח לפחות פעם אחת בחוץ כדי להעפיל לפיינל פור. ההגרלה תתקיים ביום שישי.

ליוואי רנדולף חוגג את הניצחון של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אחרי סל הניצחון במפגש הראשון, הפעם הוא רוצה לסגור סיפור מוקדם יותר. רנדולף/ברני ארדוב

עוד בכדורסל הישראלי

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"שטרסבורג היא קבוצה ממש טובה, וזה יהיה משחק גדול", אמר ליוואי רנדולף. "יתרון הביתיות חשוב לנו מאוד ואנחנו רוצים לשחק מול הקהל שלנו. אני מקווה שלא נזדקק לעוד סל ניצחון, אבל ברור לי שצפוי לנו משחק קשה".

שטרסבורג כבר ספגה העונה ארבעה הפסדי בית, אבל כולם התרחשו בליגה הצרפתית. למעשה, היריבה הזרה האחרונה שהכניעה אותה באולמה הייתה הפועל חולון ברבע הגמר אשתקד. חולון ודיז'ון ייפגשו גם הן ב-21:00 במשחק לפרוטוקול בין שתי המודחות המאוכזבות של בית ט'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully