וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל טוענים: "עבדה? לא מצב אידיאלי, אבל אין פאניקה"

21.3.2023 / 9:30

חלוץ סלטיק דיווח שהוא מרגיש יותר טוב אחרי הפציעה, אך ייבדק. במחנה הנבחרת ממשיכים לשדר: "יש סגל גדול ונהיה מוכנים לכל תרחיש". אם עבדה ייעדר נגד קוסובו, יחזקאל, חזיזה או כנעאן עשויים לפתוח

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

במסגרת הרצון להפוך את הנבחרת ליחידה אחת וכשם שהמסר שמועבר כל העת הוא שהנבחרת היא הכוכב, לא מורגש לחץ יוצא דופן במלון בהרצליה נוכח הפציעה של ליאל עבדה אמש (שני) בתום האימון. בנבחרת היו ודאי רוצים לפתוח ברגל ימין את ההכנות ולא לעסוק הבוקר בבריאות של שחקן סלטיק או ביכולתו להתייצב הערב לאימון, אבל זה המצב ועם זה מתמודדים.

"זה לא מצב אידיאלי, אבל אין פאניקה", אמר הבוקר גורם בנבחרת ישראל, "ברור שכל פציעה של שחקן היא פנצ'ר, אבל הפריבילגיה בנבחרת היא שאתה יכול להזמין סגל גדול ומגוון וצריך להיות מוכן לכל תרחיש".

כך או אחרת, בנבחרת עדיין מקווים שעבדה לא יושבת במשחק בשבת מול קוסובו וממתינים לבדיקה שהוא יעבור אצל רופא הנבחרת, ד"ר אודי קאופמן. חלוץ סלטיק מתוכנן להרכב כשחקן כנף ואם הוא לא יהיה כשיר בסופו של דבר, ייפתח מאבק על החולצה בין כמה שחקנים ביניהם שגיב יחזקאל, דולב חזיזה, חמודי כנעאן ואפילו גבי קניקובסקי.

ליאל עבדה, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יש שיפור. עבדה/קובי אליהו

עבדה הרגיש פגיעה בשריר אתמול לקראת סיום האימון כשהנבחרת תירגלה בעיטות לשער. בהמשך הלילה במלון הנבחרת הוא דיווח שהוא חש יותר טוב, אבל כאמור רק בדיקה שיעבור ואולי אף צילום אולטרסאונד יבהירו את המצב.

הערב כאמור תקיים הנבחרת את האימון השני בשפיים ובו כבר תהיה נוכחות מלאה אחרי שאתמול נעדרו מהאימון אלי דסה, אוסקר גלוך, דורון ליידנר ותאי בריבו שחזרו לישראל רק במהלך היום.
נכון להבוקר בשעת המשחק במוצ"ש יהיה גשם בתל אביב ויתכן שבשל כך, הנבחרת עדיין לא הצליחה למכור את כל הכרטיסים. יחד עם זאת ההערכה היא שבלומפילד יהיה בסופו של דבר מלא לחלוטין.

מוחמד כנעאן, קשר נבחרת ישראל. קובי אליהו
בתמונת ה-11. כנעאן/קובי אליהו

אופ"א עדכנה את ההתאחדות לכדורגל כי החליטה להמשיך לתמוך שנה נוספת בפרויקט האקדמיה במבואות ים. ההתאחדות תקבל סכום של 200 אלף יורו עבור עונת 2023/2024 וליווי מקצועי של אופ"א.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "העבודה המצוינת בפרויקט האקדמיה, הובילה לכך שאופ"א בחרה להוסיף שנה נוספת, חמישית, של ליווי מקצועי ותמיכה כספית משמעותית. התוצרים של האקדמיה, רמת האימון וההשקעה בדור העתיד הם ערובה להמשך ההתפתחות בכדורגל הישראלי ומשמח לראות שהדבר זוכה להערכה ולתמיכה גם מצד אופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully