וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסובו נערכת: "התוכנית היא לחזור עם שלוש נקודות מישראל"

היריבה הראשונה במוקדמות רוצה לפתוח ברגל ימין, הקשר בוטוצ'י: "אפשר להעפיל ליורו". השוער אויקאני: "ישראל יריבה מסוכנת"

המסירות הארוכות של אריאנט מוריץ'/ספורט1

כמו נבחרת ישראל, גם קוסובו מרגישה שקמפיין המוקדמות הנוכחי מהווה הזדמנות פז עבורה להשיג לראשונה אי פעם את הכרטיס לטורניר היורו. למרות היותה החברה האחרונה שהצטרפה לאופ"א (ב-2016), לקוסובו יש סגל עם לא מעט שחקנים בליגות בכירות והיא מקווה להשיג נקודות כבר במשחק הפתיחה בבלומפילד מול נבחרת ישראל במוצאי שבת (20:00).

הקשר זומר בוטוצ'י, שנרכש לפני כחודש וחצי על ידי אולימפיאקוס, אמר לקראת המשחק: "יש כאן חבורה טובה של שחקנים וכולנו מאמינים שאם נהיה במיטבנו, נוכל להעפיל ליורו. המשחק בישראל יהיה קשה מאוד, אבל גם לנו יש שחקנים טובים והמטרה היא לחזור משם עם שלוש הנקודות. זו התוכנית שלנו".

סמיר אויקאני שוער נבחרת קוסובו. Fran Santiago, GettyImages
"בית מסובך". סמיר אויקאני/GettyImages, Fran Santiago

עוד לקראת המשחק של נבחרת ישראל

עוד בוואלה!

עוד שחקן הרכב בחוץ: אלבסן רשאני הפצוע נגרע מסגל קוסובו לישראל

לכתבה המלאה

בוטוצ'י בן ה-26 נולד בבלגיה ושיחק בנבחרות הצעירות של נורבגיה, לפני שנקרא לנבחרת הבוגרת של קוסובו ב-2020. את שער הבכורה שלו כבש ב-2:3 על צפון אירלנד לפני כתשעה חודשים והוא רוצה להשפיע גם בקמפיין הזה: "אני בכושר טוב וכך גם שחקנים אחרים כאן שחווים תקופות יפות בקבוצות שלהם. אני מקווה שנוכל להמשיך כך, נזכה לתמיכה מהקהל שלנו ונשיג את כל הנקודות".

השוער סמיר אויקאני הוסיף: "התחלנו את ההכנות לקראת שני המשחקים הראשונים והרצון הוא לפתוח את הקמפיין ברגל ימין. המטרה שלנו היא להאמין באפשרות להגיע ליורו, למרות שזה קשה מאוד כי יש לנו בית מסובך. אנחנו נותנים הרבה כבוד ליריבות שלנו וכל משחק יהיה כמו גמר, כשבמשחקי הבית שלנו נהיה אפילו חזקים יותר בזכות הקהל שלנו. ישראל יריבה מסוכנת ויהיה קשה, אבל אנחנו יכולים לעמוד במטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully