וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בנבחרת: ליאל עבדה נפגע בשריר במהלך האימון וייבדק

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 20:09

אלון חזן ושחקניו לפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024 נגד קוסובו ושוויץ התייצבו לאימון ראשון, שחקן הכנף של סלטיק הרגיש כאב בשריר הארבע ראשי בתרגול הבעיטות ויש חשש למצבו. מיגל ויטור: "הגיע הזמן להתעסק במי שכאן. פייבוריטים אנחנו לא"

עשרות מפגינים באינדונזיה נגד השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורגל באליפות העולם לנוער/רויטרס

אימון הבכורה של נבחרת ישראל לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024 נערך הערב (שני) בבית הנבחרות בשפיים והסתיים בחשש גדול למצבו של ליאל עבדה. הקיצוני בן ה-21, שחקן סלטיק שמיועד לפתוח בהרכב בשבת בבלומפילד נגד קוסובו, נפצע בשריר במהלך האימון וכעת יש חשש ממצבו.

עבדה התלונן על כאבים בשריר הארבע ראשי לקראת סיום האימון, במהלך תרגול הבעיטות לשער. מיד לאחר מכן הוא נחבש והוא יעבור בדיקות בהקדם. האימון נערך היום ללא הליגיונרים אוסקר גלוך, אלי דסה, תאי בריבו ודורון ליידנר שיצטרפו להכנות מחר, אבל כן נטלו בו חלק מספר לגיונרים וביניהם נטע לביא ומנור סולומון ששבו לארץ בזמן כדי לעלות על כר הדשא. כך היה גם עם עבדה, שנפגע וכאמור ייבדק לקראת המשחקים בשבת ובשלישי הבא בשוויץ.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. קובי אליהו
קמפיין חדש מתחיל. חזן ושחקני הנבחרת/קובי אליהו
מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הוא כבר כאן. מנור סולומון/קובי אליהו

עוד לפני האימון אמר מיגל ויטור לקראת פתיחת הקמפיין: "אנחנו מתרגשים מהדרך שבנה סיימנו את ליגת האומות, עשינו עבודה טובה בקמפיין הזה ועכשיו אנחנו נרגשים להתחיל קמפיין חדש בבית. עוד לא למדנו את קוסובו ואמנם זו מדינה חדשה, אבל יש לה שחקנים מצוינים בקבוצות איכותיות. נלמד אותם השבוע, אבל אנחנו יודעים שזו נבחרת חזקה מאוד".

על הציפיות מישראל להעפיל ליורו 2024: "לא היינו בטורניר גדול יותר מ-40 שנה, אז זה נורמלי שאנחנו לא פייבוריטים, אבל צריך להיות ריאליים. קוסובו נבחרת ברמה שלנו ואנחנו יכולים לסיים במקום השני. אנחנו מתחילים בבית וזה תמיד חשוב להתחיל קמפיין עם שלוש נקודות ולא לאבד נקודות בבית. שוויץ היא הפייבוריטית להעפיל ואחר כך יש 2-3 נבחרות שייאבקו על המקום השני ואנחנו אחת מהן. נפגוש יריבות איכותיות וחזקות שעלינו לכבד".

ביברס נאתכו, קשר נבחרת ישראל. קובי אליהו
מהאימונים האחרונים שלו בנבחרת. נאתכו/קובי אליהו

הבלם נשאל גם על הסגל שהתייצב לקמפיין החדש, בהיעדרם בולטים ממנו ערן זהבי, דיא סבע ועומר אצילי שפרש מהנבחרת: "יש בנבחרת שחקנים צעירים מאוד איכותיים ויש גם שחקנים מנוסים כמוני, אני חושב שזה שילוב טוב שיכול להוביל אותנו לדברים טובים, אבל עלינו להתקדם צעד אחר צעד ולחשוב קודם כל על המשחק בשבת. אני גם חושב שהגיע הזמן להפסיק להתעסק בשחקנים שלא נמצאים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully