וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש באנגליה: "איומים מצד אוהדים איטלקים על עימותים אפשריים"

בהתאחדות האנגלית מודאגים לקראת המשחק בנאפולי שייערך בחמישי במסגרת מוקדמות יורו 2024 מחוליגניזם וקטטות בין מחנות אוהדי שתי הנבחרות: "קוראים למשטרה המקומית לשמור על השקט"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

בשבוע שעבר הגיעו אוהדי איינטרכט פרנקפורט לנאפולי לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין שתי הקבוצות, כאשר מאות חוללו מהומות ענק ברחובות העיר, השליכו אמצעי פירוטכניקה, שרפו ניידת וניפצו שמשות בחנויות.

לאחר האירועים המכוערים הללו, נאפולי המשיכה לשלב רבע הגמר, שם תפגוש את מילאן בדרבי איטלקי, אך כבר בסוף השבוע הקרוב העיר תארח משחק מרתק לא פחות בשחזור גמר יורו 2021 - נבחרת איטליה מול נבחרת אנגליה (חמישי) במוקדמות יורו 2024.

עוד בכדורגל עולמי

שוטרים קהל אילוסטרציה. GettyImages
דאגה בהתאחדות האנגלית. שוטרים מאבטחים קהל אנגלי/GettyImages

על פי דיווחים באנגליה, ישנה דאגה בקרב האוהדים שטסים למשחק, כ-2500 במספר, אשר עשוי להיות מוקד לחוליגניזם לאחר אירועי אוהדי פרנקפורט. במכתב אנונימי שהופץ, הוזהר אחד מאוהדיה המוכרים של הנבחרת האנגלית שלא לעורר מהומה בעיר, כאשר גם אולטראס נאפולי גיבה את האיום שקיבל מהצד של שלושת האריות איום משל עצמו.

בהתאחדות האנגלית מנסים להרגיע את הרוחות ולמנוע חיכוכים בין מחנות אוהדי הנבחרות וקוראים למשטרה המקומית בנאפולי למנוע התנגשויות בין האוהדים שימריאו כבר בימים הקרובים לאיטליה על מנת לצפות במשחק ולעודד את נבחרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully