וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי צפוי לפתוח מול אשדוד, התלבטות בין מאיר וחזיזה

הקשר שב לאימונים אחרי כמה ימים בהם חש ברע, מאיר זוכה לעדיפות. סק זומן לנבחרת סנגל. אקולטסה יפתח מנגד: "יש לנו רק מה להרוויח" (שבת, 20:00)

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

צ'ארון שרי צפוי לחזור להרכב, לאחר שחזר לאימונים אחרי כמה ימים בהם חש רע. שובו של הקשר יוצר כאב ראש חיובי לברק בכר שיצטרך לעשות כמה ינויים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב. דניאל סונדגרן המוצהב ייעדר וההתלבטות היא האם לפתוח עם דולב חזיזה או עם רז מאיר בעמדת המגן הימני, כשההערכה היא שהצוות נוטה לפתוח עם מאיר בעמדה זו. מחמוד ג'אבר יחליף את עלי מוחמד הפצוע. "אשדוד כבר הוכיחה גם מולנו שהם קבוצה מצוינת", אמר שחקן בחיפה. "עכשיו זה המאני טיים ואנחנו צריכים להגיע לכל משחק במאה אחוז".

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ברוך השב. שרי/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

אחרי שנכנסו לפלייאוף העליון מהדלת הראשית בזכות פיניש מצוין בארבעת משחקי הליגה האחרונים של הליגה הסדירה, במ.ס. אשדוד רוצים לייצר גם נקודות בפלייאוף ולא מרימים ידיים לפני המשחק מחר (שבת, 20:00) מול האלופה בחיפה. מיכאל אוחנה שנפצע בשבת שעברה מול מכבי נתניה, ייעדר ואת מקומו צפוי למלא אלטון אקולטסה. גם זקאריה מוגיס בחוץ למשחק נוסף ואבנעזר ממאטה אמור להמשיך ב-11. המאמן רן בן שמעון שוחח עם השחקנים ודירבן לקראת מחר, דווקא על רקע זה שהקבוצה צריכה להילחם בתחושה שהיא כבר עשתה את שלה בזה שנכנסה לפלייאוף העליון. גורם במועדון אמר אמש: "ברור שמדובר במשחק הכי קשה בליגה ובפלייאוף העליון, אבל זה דווקא מאתגר לפתוח ככה את הפלייאוף העליון. יש לנו רק מה להרוויח במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלטון אקולטסה שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
ייכנס לנעליו של אוחנה. אקולטסה/דני מרון

טריוויה

* 70 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 13:38 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 19 תוצאות תיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של מ.ס. אשדוד על מכבי חיפה היה בפברואר 2017, אז אור אינברום קבע 0:1.

* מכבי חיפה ברצף של שלושה ניצחונות מאז ההפסד 3:1 באשדוד לפני כחודש, בעוד מ.ס. צברה 10 נקודות מ-12 האחרונות כדי לתפוס את הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון.

* מכבי חיפה מצאה את הרשת וגם ניצחה בכל משחקי הבית שלה במהלך העונה הסדירה, פרט ל-0:0 מול בני ריינה. היא גם הקבוצות היחידה שלא איבדה נקודות במשחק ליגה בו הובילה.

* עומר אצילי סיים את העונה הסדירה כמלך השערים (16) וסגן מלך הבישולים (9) כשהוא כעת נמצא מרחק בישול אחד מדאבל-דאבל שני ברציפות. רק יוסי בניון (1999/00 ו-2000/01) ומאור בוזגלו (2013/14 ו-2014/15) הגיעו לספרות כפולות בשערים ובישולים בשתי עונות עוקבות בליגת העל.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: חיפה
קהל: 28076

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 15:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully