וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פשוט רוצה לחזור לנצח: "זו תרופה שאנו זקוקים לה"

17.3.2023 / 7:36

קראנקה לא מתכנן שינויים דרסטיים נגד מכבי נתניה (שבת, 17:30, ספורט2) על אף המעידות והיציאה ממירוץ האליפות, שחקנים הודו: "מרגיש כאילו לא ניצחנו המון זמן". רז שלמה חוזר להרכב היריבה, בילנקי יפתח בהתקפה

מחזור 27הסתיים18/03/2023
מכבי תל אביב
  • ביטון (31)
  • זהבי (38)
0
    מכבי נתניה
    תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

    מכבי תל אביב

    אחרי התיקו מול הפועל חיפה במחזור הקודם והתוצאות האחרונות שהרחיקו את מכבי תל אביב ממירוץ האליפות, המטרה של הקבוצה כעת היא פשוט לחזור ולנצח והיא מקווה לעשות זאת כבר מחר במשחק הראשון בפלייאוף העליון מול מכבי נתניה (שבת, 17:30, ספורט2).

    "אין תרופה יותר טובה בכדורגל מניצחון ואנחנו זקוקים לתרופה הזו", הודו אמש שחקנים בקבוצה. את ניר ביטון המורחק אמור להחליף דריק לוקאסן שנעדר מהסגל במשחק הקודם בשל פציעה. אייטור קראנקה צפוי לפתוח שוב עם שני חלוציו הבכירים ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי, אותם הוציא במשחק הקודם בזה אחר זה. גם פארפה גייאגון וגבי קניקובסקי אמורים להמשיך יחד בקישור הקדמי.

    "התחושה בקרית שלום היא שכאילו לא ניצחנו מלא זמן. כולם כבר רוצים לצאת מהמצב הזה והיריבה שבאה מולנו יודעת להתעלות מול הקבוצות הגדולות", הוסיפו בקבוצה.

    דריק לוקאסן מכבי תל אביב. אריאל שלום
    יחזור להרכב. לוקאסן/אריאל שלום

    מכבי נתניה

    לאחר שנעצרה בשני המשחקים האחרונים, עם תיקו מול קרית שמונה והפסד למ.ס.אשדוד, תקווה נתניה להפתיע את הצהובים. בקבוצה סימנו את הכרטיס לאירופה כמטרה החדשה, אם דרך המקום הרביעי בליגה, או דרך זכייה בגביע המדינה. בנתניה דיברו השבוע בגאווה גדולה על הנציגות הנכבדת שיש למועדון בסגלים של הנבחרת הבוגרת והצעירה של ישראל, לאחר שרז שלמה, עומרי גנדלמן (בוגרת), כארם ג'אבר, יובל שדה, עוז בילו, תומר צרפתי ואיתן אזולאי (צעירה), קיבלו זימונים למדים הלאומיים.

    המאמן רן קוז'וך צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח, שניים מהם בחלק האחורי, כאשר רז שלמה, שסיים עונש הרחקה, ישוב למרכז ההגנה וכרם ג'אבר יפתח בעמדת המגן הימני. גנדלמן, ששיחק כבלם בהפסד לאשדוד, ישוב לקישור ויפתח לצידו של בוריס אנו, שנמצא בכושר נפלא. מאמן היהלומים עדיין מתלבט לגבי זהות השחקן הנוסף בשלישיית הקישור, כאשר איתן אזולאי ואביב אברהם מתחרים על חולצת ההרכב. החלוץ איגור זלטאנוביץ' מוצהב וסטניסלב בילנקי יפתח במקומו בהתקפה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    רז שלמה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    ישוב למרכז ההגנה. רז שלמה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 149 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 37:73 בניצחונות ועוד 39 לא הוכרעו.

    * מכבי נתניה ניצחה 1:2 בחודש שעבר, אבל זה היה בבית. בחוץ היא לא גברה על מכבי תל אביב מאז ה-0:3 במרץ 2011, כשב-15 ניסיונות היו לה 11 הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה שלוש נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור - כמו הפועל חיפה ופחות מכל יתר הקבוצות.

    * מכבי נתניה כבשה צמדים בארבעה משחקי חוץ רצופים ולא הפסידה בחמשת האחרונים (שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות).

    * אייטור קראנקה איבד כבר 14 נקודות מאז מונה למאמן מכבי תל אביב (השיג 16 מ-30 אפשריות) כמחליפו של ולאדן איביץ' שאיבד 12 בלבד (36 מתוך 48 אפשריות).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 16549

    משחקי המחזור ה-27:

    שבת, 15:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
    שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט2)
    שבת, 18:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

    ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
    ראשון, 20:15: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully