וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להתאוששות? סאן מנחם נדרש להתייצב לכל אימוני מכבי חיפה

16.3.2023 / 17:10

ברק בכר וצוותו ביקשו מהמגן שאינו כשיר להתייצב במתחם, מתוך הכרה בתרומה שלו לחדר ההלבשה והבנה שהוא אחד המנהיגים הגדולים של הקבוצה: "הוא היה חסר מאוד, זה משפיע על השחקנים המשמעותיים שלנו"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מגן מכבי חיפה סאן מנחם התבקש על ידי הצוות המקצועי להיות נוכח בכל אימון, אף שאינו יכול לשחק בשל פציעת הראש ממנה הוא סובל. כחלק מהסקת המסקנות של הצוות המקצועי מהתקופה הלא טובה שעברה על האלופה, הוחלט שאחת הסיבות המשמעותיות לירידה ביכולת ולמשבר של שחקנים רבים בצורה אישית היא היעדרם של מנחם ונטע לביא בחדר ההלבשה. ביחד עם צ'ארון שרי, נחשבו השניים למנהיגים הגדולים ביותר בחדר ההלבשה, ובחיפה הרגישו שהיעדרות של שניים מתוך השלושה פגעה קשות במרקם החברתי.

כעת התבקש מנחם על ידי ברק בכר ואנשי הצוות להגיע באופן קבוע לכל אימון, ואכן, בשבוע וחצי האחרונים, הגיע למתחם הגם שלא נטל חלק פעיל במלוא האימונים. המגן אמנם מתאמן באופן אישי וכן לוקח חלק בחלק הראשון של האימון שמתמקד בכושר, אך בשל הבדיקות שהוא עובר, הוא נעדר מהחלק הטקטי וכל מה שקשור למגע בין השחקנים.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
נקרא לדגל. סאן מנחם/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה

עוד בוואלה!

שרי צפוי לחזור, בטובינסיקה: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה"

לכתבה המלאה

"אין ספק שסאן היה חסר מאוד בחדר ההלבשה", הסביר גורם בקבוצה. "הבנו שההיעדרות שלו והעזיבה של נטע ושל מאור לוי פגעה בחדר ההלבשה והיה חשוב שסאן יחזור. הוא נדרש להגיע והאמת שהוא עושה זאת בשמחה ואנחנו רואים שזה באמת משפיע על השחקנים המשמעותיים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully