וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דיא סבע: "הוא לא מאמין בחזן והמאמן לא מאמין בו"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 13:48

בסביבתו של סבע מעידים על משבר עמוק בין השחקן למאמן: "אם היה מאמן אחר, רוב הסיכויים שהוא היה מגיע". גם אבו פאני התאכזב מאי זימונו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

קמפיין מוקדמות יורו 2024 עוד לא התחיל וכבר צצה לה פרשה חדשה: פרשת דיא סבע. אחרי סערת ערן זהבי והחדר, מסתבר ששחקן מכבי חיפה היה אמור לקבל זימון למשחקים נגד קוסובו ושוויץ, אך סירב להגיע לנבחרת בגלל משקעי העבר שלו עם המאמן אלון חזן.

מקורביו של סבע טענו בהתחלה שגורם מטעם הנבחרת פנה אליו לפני שבוע וביקש ממנו להתנצל בפניו על כך שזה כינה את המאמן "שקרן" אחרי שטען שהוא לא זימן אותו בזמנו בגלל תביעה משפטית שהוא מנהל. בנבחרת הכחישו את הדברים וכינו אותם כ"שקר" ו"קשקוש", אבל מסתבר שהמשקעים בין המאמן לשחקן עמוקים יותר.

דיא סבע עם אלון חזן, מקבל מגן הוקרה על הופעת בכורה בנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"דיא לא מאמין במאמן והוא לא מאמין בדיא"/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

יש לציין שגם כששיחק בטורקיה ולא זומן, סבע הביע את מורת רוחו. גורם המקורב לשחקן אמר לוואלה! ספורט: "אחרי העניין הזה היה אובדן אמון הדדי בין הצדדים. עוד לא דיברתי עם דיא כדי לדעת אם זה קשור לזה אבל בהחלט משהו בקשר בין דיא לראשי הנבחרת נפגע עמוקות כשהוא שיחק בטורקיה".

בסביבתו של סבע טענו ש"דיא לא מאמין במאמן וגם הוא כנראה לא מאמין בדיא. אם היה מאמן אחר לנבחרת היום, רוב הסיכויים שדיא היה מגיע. המשבר ביניהם עמוק מאוד".

שחקן נוסף שהתאכזב מאי זימונו היה חברו של סבע למכבי חיפה, מוחמד אבו פאני. כידוע, גם עם קשרה של מכבי חיפה ישנה מתיחות כבר תקופה ארוכה והוא שוב לא זומן ובסביבתו של אבו פאני אמרו "מתיחות? מבחינתו אין שום מתיחות. הוא מאוד רצה להיות חלק מהנבחרת. מתי שיקראו לו הוא יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully