וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בנבחרת: "דיא סבע עשה טעות קשה ועכשיו ממציאים סיפור"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 13:44

שחקן מכבי חיפה היה אמור לקבל זימון, אבל העביר מסר שהוא לא מעוניין להגיע. מקורביו טענו שהתבקש להתנצל בפני חזן על כך שקרא לו שקרן בזמנו, בהתאחדות ובנבחרת המומים: "ממציאים סיפור כדי להלבין את פני המאמן בצורה מכוערת, לא ניתן לזה יד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2024 שלה במשחקים נגד קוסובו (25.3) ושוויץ (28.3) והיום (חמישי) אלון חזן ויוסי בניון פרסמו את הסגל שלהם לקראת המשחקים האלו. אלא שאחרי פרשת ערן זהבי, נוצרה פרשה חדשה בנבחרת. פרשת דיא סבע, שלא זומן לסגל.

שחקנה החדש של מכבי חיפה היה אמור לקבל זימון, אבל יוסי בניון המנהל המקצועי טוען שזה העביר מסר שהוא לא מעוניין להיות בנבחרת. "אנחנו מקפידים תמיד על שקיפות ומתייחסים לשאלות הנוגעות לשחקנים שזומנו לסגל הנבחרת לקראת המשימות הלאומיות", אמר בניון, "דיא סבע נמצא על ידינו ראוי להיכלל בסגל הרחב ממנו נבחר את 24 השחקנים למפגשים מול קוסובו ושווייץ, אלא שהשחקן העביר מסר ברור ואמין כי הוא מעדיף לא להיות בנבחרת. מבחינתנו, זאת זכות גדולה להיות שחקן נבחרת ישראל ולעולם יהיו בה רק מי שרואים זאת כך".

סבע אישר את הדברים ואמר בתגובה: "יש סיבה לזה שביקשתי להשתחרר כרגע מנבחרת ישראל. זה לא אומר שלא אשמח בעתיד להגיע. יותר מזה אין לי מה להגיב כרגע".

שחקן נבחרת ישראל, דיא סבע. דני מרון
"סבע העביר מסר שהוא לא מעוניין להיות בנבחרת"/דני מרון

אלא שמקורביו של סבע מסרו גרסה חדשה לפיה "גורם בנבחרת פנה אליו לפני כשבוע ואמר לו שהוא צריך לצלצל אל אלון חזן ולהתנצל בפניו על כך שטען שהוא משקר בשעתו כשאמר שסבע לא מוזמן בשל תביעה משפטית שהוא מנהל ושבעטייה הוא לא יכול להיות מוזמן. דיא סירב לפנייה הזו של גורם המקורב לחזן ולבניון ולכן היה לו ברור שאין טעם שהוא יעמיד את עצמו לרשות הנבחרת כי ברגע שהוא לא מתנצל הוא לא מוזמן".

הגרסה הזו הובילה להכחשה גורפת של כל הגורמים הבכירים ביותר בנבחרת שמסרו: "לא היתה שום בקשה מדיא סבע להתנצל. זה שקר. אלון חזן לא העלה בכלל אופציה כזו. קשקוש מוחלט".

גורמים בנבחרת ובהתאחדות לכדורגל נותרו המומים ממה שקורה בשעות האחרונות סביב סבע. מעבר למה שנטען ספציפית כהכחשה על כל הטענות שסבע התבקש להתנצל בפני חזן, גורם בנבחרת אמר לוואלה! ספורט: "דיא סבע עשה טעות גדולה כשהחליט על דעת עצמו שהוא לא רוצה להיות בנבחרת ישראל. עכשיו המקורבים אליו ממציאים סיפור שלא היה ולא נברא על מנת להלבין את הפנים של מאמן הנבחרת בצורה כל כך מכוערת ואנחנו לא ניתן לזה יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully