וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם ייצא לבדיקת מומחה בחו"ל בשל פציעת הראש

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 10:30

מגן מכבי חיפה צריך לעבור בדיקות מקיפות לפני חזרה לפעילות, אחרי שלושה זעזועי מוח, וייפגש עם מומחה. בקבוצה מעניקים לו גב ותמיכה, והבהירו: נמתין לך בסבלנות

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

מגנה השמאלי של מכבי חיפה סאן מנחם ייצא לחו"ל לבדיקה אצל מומחה. כזכור, מנחם נפגע בראשו במשחק מול בני ריינה ואיבד את ההכרה, ומאז עוד לא חזר לפעילות. המגן סבל משלושה זעזועי מוח בתקופה של פחות משנתיים מה שהביא לכך שהוא צריך לעבור בדיקות מקיפות לפני חזרה לפעילות. כעת הוא נמצא בסבב של מומחים בישראל על מנת לברר את חומרת הפציעה המדויקת.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחכים לך. מנחם/מאור אלקסלסי

בנוסף, בשל הרגישות, מנחם ייצא לחו"ל כדי לעבור סדרת בדיקות אצל מומחה בעל שם עולמי בפגיעות מסוג זה. פציעות של ריבוי זעזועי מוח בתקופה קצרה לא נפוצה בעולם הכדורגל ומתאימה יותר לפוטבול האמריקאי ולכן החשש סביב השחקן שרק אחרי סיום בדיקות מקיפות בארץ ובחו"ל יקבל החלטה על מועד חזרתו לפעילות.

מנחם נחשב לאחד השחקנים המובילים בחדר ההלבשה של הירוקים ובמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים ירד לכר הדשא אחרי המשחק וזכה לאהדה גדולה מהקהל הירוק. בקבוצה הבהירו למנחם שהם עומדים אחריו כל זמן שיידרש ולכן השחקן עובר בדיקות מקיפות ומרובות על מנת לקבל אבחנה חד משמעית ככל הניתן בנוגע למועד חזרתו לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully